A 8 legjobb villámgyors fogyókúrás vacsora, amiben alig van szénhidrát: laktatnak és fogyasztanak
Fogyókúra alatt érdemes odafigyelni a tápanyagok kiegyensúlyozott bevitelére - ezek a vacsoraötletek szénhidrátszegények, mégis laktatóak.

GettyImages-1250722381 (1)
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Vacsora gyanánt érdemes olyan fogásokat készíteni, amik nem ülik meg a gyomrot, lehetőleg alacsony a szénhidráttartalmuk, mégis hosszan tartó jóllakottságérzetet okoznak.

Diétától függően különböző ajánlások léteznek a szénhidrát-fehérje-zsír kiegyensúlyozott beviteli mennyiségéről, de általánosságban elmondható, hogy ideális esetben az étrend 45-65%-ban szénhidrátból, 20-35% zsírokból, lehetőleg telítetlen fajtákból, és 10-35% fehérjékből áll.

Szénhidrátszegény vacsoraötletek

Mindezek fényében az étrend megtervezésekor nem árt lekövetni a makrotápanyagok arányait. Ha valaki szénhidrátban gazdag reggelit és ebédet készít, akkor a nap utolsó étkezésekor redukálja a mennyiségét. Az alábbiakban olyan recepteket mutatunk, amik nemcsak gyorsan elkészülnek, hanem laktatnak, és tele vannak fontos vitaminokkal, ásványi anyagokkal is.

(Képek forrása: Getty Images Hungary.)

Ezt is szeretjük