Ehetsz szénhidrátot vacsorára? Képeken 6 alacsony glikémiás indexű táplálék
Iktasd be étrendedbe a hajdinát vagy a teljes kiőrlésű tésztát!

Ez is érdekelhet

10 ok, hogy miért Máltán tanulj angolul (x)

Le az impulzusvásárlással! Válts át online-ra (x)

Jázmin felépülése az agysérüléséből (x)

beauty and style

Beyoncén röhög a fél világ: mellényúlt az Adidasnak tervezett kollekciójával »

A pöttyös az új kockás 2020-ban: így viseld ezt a nőies mintát »

Az új év kedvéért Gigi és Bella Hadid is nekivetkőzött: szexi naptárhoz álltak modellt »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha fogyni szeretnél, a napi tápanyagbevitelednek akkor is 45%-át, vagyis csaknem felét kell kitenniük a szénhidrátoknak. Csak ezután jönnek a zsírok - 30%-kal - és a fehérjék - 25%-kal. Nem mindegy azonban, hogy ezt a 45%-ot milyen ételekből viszed be: a nap során, de különösen az esti étkezésnél részesítsd előnyben az alacsony glikémiás indexű változatokat. Ezek magas rosttartalmuknál fogva megdolgoztatják az emésztőrendszert, nem emelik meg annyira a vércukorszintet, és a belőlük származó energia nehezebben kerül raktározásra. Lapozd át az alábbi galériát, és ismerj meg néhány ilyen, este is fogyasztható, alacsony glikémiás indexű ételt. Természetesen az is fontos, hogy ne edd magad degeszre velük.

Lelassult emésztés?

Lapozd át az alábbi képgalériát, és ismerj meg néhány remek, egyszerűen elkészíthető zsírégető hatású vacsorát.
Ezt is szeretjük