Ehetsz szénhidrátot vacsorára? Képeken 6 alacsony glikémiás indexű táplálék
Iktasd be étrendedbe a hajdinát vagy a teljes kiőrlésű tésztát!

Ez is érdekelhet

Oda a kontroll, oda az önbizalom: mi állhat a gyakori vizelési inger mögött? (x)

Fontos ügy mellé állt a Tesco: Nézd meg, kik a támogatott szervezetek! (x)

Egy kattintás, és kész a bevásárlás: csak 1 forint a kiszállítás (x)

beauty and style

Nem sokat bíz a képzeletre a 27 éves színésznő: Cara Delevingne sportot űz a vagányságból »

Ilyen melltartó illik a mellformádhoz: a megfelelő fazon a szép dekoltázs titka »

A ’80-as évek ikonikus fülbevalója visszatér: neked is volt ilyen? »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha fogyni szeretnél, a napi tápanyagbevitelednek akkor is 45%-át, vagyis csaknem felét kell kitenniük a szénhidrátoknak. Csak ezután jönnek a zsírok - 30%-kal - és a fehérjék - 25%-kal. Nem mindegy azonban, hogy ezt a 45%-ot milyen ételekből viszed be: a nap során, de különösen az esti étkezésnél részesítsd előnyben az alacsony glikémiás indexű változatokat. Ezek magas rosttartalmuknál fogva megdolgoztatják az emésztőrendszert, nem emelik meg annyira a vércukorszintet, és a belőlük származó energia nehezebben kerül raktározásra. Lapozd át az alábbi galériát, és ismerj meg néhány ilyen, este is fogyasztható, alacsony glikémiás indexű ételt. Természetesen az is fontos, hogy ne edd magad degeszre velük.

Lelassult emésztés?

Lapozd át az alábbi képgalériát, és ismerj meg néhány remek, egyszerűen elkészíthető zsírégető hatású vacsorát.
Ezt is szeretjük