Erőlködés nélkül fogyasztanak, mégis nagyon hatékonyak: 8 szórakoztató szabadtéri edzés, ami sokat segít
Egyes szabadtéri sportok nagyon hatékonyan égetik a zsírt, ezekkel az edzésekkel szórakozás közben lehet fogyni.

GettyImages-1309844633
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Érdemes kihasználni a jó időt arra, hogy az ember kimozduljon a négy fal közül a friss levegőre. Leáldozóban a rekkenő hőség, a fogvacogtató tél sem kopogtat a zúzmarás ablakokon - ideális az idő a kinti testmozgásra!

Egészen más érzés a beltéri sportolást kültérire cserélni. Szerencsére számos módja ismert annak, hogy akár felszereléssel, akár anélkül a szabadban is hatékony, zsírégető edzésformákat végezzen az ember. 

Szabadtéri edzések

Az alakformálás mellett egészségügyi előnyökkel is jár a szabadtéri edzés. Csökken a stressz szintje, javul a figyelem-, a memória- és a koncentrációkészség, redukálódik az esély az elhízásra, nő az energiaszint, gyorsabban regenerálódnak az izmok, ráadásul a napfény mindeközben a D-vitamin-ellátottságot is biztosítja, ami szintén elengedhetetlen mind a fogyáshoz, mind az egészségmegőrzéshez. Kutatások szerint még az állóképességet is hatékonyan növeli a kültéri mozgás, és minél hosszabb, intenzívebb az edzés, annál több kalória kerül elégetésre. Mindössze 5 perc szabadtéri edzés már jelentősen javítja a hangulatot, és nagyobb eséllyel válik rendszerré, mintha beltéren történne ugyanez - mutatunk pár ötletet.

(Képek forrása: Getty Images Hungary.)

Ezt is szeretjük