15 perc a tónusos, formás vállakért és karokért: búcsúzz el az integető zsírtól
Mire beköszönt a jó idő, bátran feszíthetsz az ujjatlan felsődben!

sulyzos edzes otthon
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Bár a legtöbben a hasukat és a feneküket tartják problémás területnek, a puha, lógó felkarok, na meg a formátlan vállak ugyancsak gátlásossá tehetnek.

Ha most elkezded ezt a hatékony edzéstervet, és mindennap 15 percet rászánsz, már három hét után látni fogod a különbséget. Ráadásul, ha a testedzést megfelelő étrenddel kombinálod, az eredmény még bombasztikusabb lesz. Láss hát neki!

Tónusos karok

Mindenekelőtt szükséged lesz egy pár súlyzóra. Célszerű másfél kilós eszközökkel indítanod az edzést, és hetente fél kilóval növelned, miután a gyakorlatok már könnyen mennek. Három-öt kilónál ugyanakkor nem érdemes feljebb tornáznod a súlyokat, ez ugyanis tökéletes a formás, szálkás izomzat fenntartásához.

Az alábbi 15 perces gyakorlatsor a felkarra, a hátizmok egy részére, a mellizmokra, a tricepszre és az alkarra fókuszál, melyek együttesen szerepet játszanak a felsőtest formálásában. Ha úgy tetszik, a mozdulatokat bátran beillesztheted kardió vagy más erősítő mozgások közé is, így akár egy hosszabb, a komplett testet átmozgató edzést is létrehozhatsz. Mielőtt belevágnál az edzésbe, ajánlott legalább öt percig bemelegítened váll- és csuklókörzéssel, a gyakorlatsorok között pedig tarts egy-egy percnyi szünetet!

Ezt is szeretjük