6 súlyzós gyakorlat, amit jó, ha minden nő elvégez az edzőteremben
Nem fogsz vastagodni tőlük, és hatásosabb alakformálók is, mint a futás.

Ez is érdekelhet

Távolból csukni-nyitni? Hasznos és kényelmes választás az okos tetőablak (x)

A magyar irodalom gyöngyszeme (x)

Teszteld le bőröd állapotát! (x)

Figyelem: neked sem egyenesek a lábujjaid? (x)

Önmagunk és a ruháink illata fontosabb mint gondolnánk (x)

beauty and style

5 híres 50 év feletti nő, aki plasztikáztatott és nem kellett megbánnia: jól néznek ki, művi hatás nélkül »

Tónusos test edzőtermi gépek nélkül: izometrikus gyakorlatok otthonra »

Jó néhány plusz kiló van rajtuk, de elképesztően nőiesek: a legjobb szettek plus size bloggerektől »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A súlyzós edzéstől a legtöbb nő inkább távol tartja magát, vagy mert attól tart, hogy túlságosan megvastagszik tőle, holott csak fogyni szeretne, vagy pedig zavarba jön az edzőterembe a súlyokat látva, mert nem igazán tudja, hogyan kezdjen neki. Most mindkét aggodalmat szeretnénk eloszlatni.

Egyrészt a súlyzós edzés nem vastagít, hanem formálja, tónusossá teszi az izomzatodat. Ezen kívül a zsírégetésben is sokkal hatásosabb, mint a futás, több kalóriát égethetsz el egy magas intenzitású súlyzós edzésen, mint egy lassú tempóban végzett futás alkalmával. Alábbi galériánkban összegyűjtöttük, hogy melyek azok a gyakorlatok, amelyeket nagyon tudunk ajánlani minden formálódni vágyó hölgynek. Természetesen a fokozatosságról ne feledkezz meg itt se, nem kell azonnal nagy súlyokat emelned, egy-két kilós kézi súlyzók indulásnak tökéletesek. A rúdsúlyzónál a legelején ne is használj plusz rárakott súlyt, a rúd súlya bőven elég lesz!

Végezetül nyújtsd le magad alaposan, hogy rugalmas maradjon az izomzatod. A súlyzós edzések mellé kardió edzést is iktass be, hogy igazán hatásos legyen az alakformálásod, ahogy egy kiegyensúlyozott, de alacsony szénhidráttartalmú diétát is érdemes bevezetned.

Ha a futást választod kardió edzéshez

Mielőtt nekiindulsz, hogy beállj te is a futók közé, olvasd el, mikre kell odafigyelni futás közben. Így nem fogsz lesérülni, és sokkal nagyobb örömöt ad majd ez a fajta mozgás.
 

Ezt is szeretjük