6 súlyzós gyakorlat, amit jó, ha minden nő elvégez az edzőteremben
Nem fogsz vastagodni tőlük, és hatásosabb alakformálók is, mint a futás.

Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

A súlyzós edzéstől a legtöbb nő inkább távol tartja magát, vagy mert attól tart, hogy túlságosan megvastagszik tőle, holott csak fogyni szeretne, vagy pedig zavarba jön az edzőterembe a súlyokat látva, mert nem igazán tudja, hogyan kezdjen neki. Most mindkét aggodalmat szeretnénk eloszlatni.

Egyrészt a súlyzós edzés nem vastagít, hanem formálja, tónusossá teszi az izomzatodat. Ezen kívül a zsírégetésben is sokkal hatásosabb, mint a futás, több kalóriát égethetsz el egy magas intenzitású súlyzós edzésen, mint egy lassú tempóban végzett futás alkalmával. Alábbi galériánkban összegyűjtöttük, hogy melyek azok a gyakorlatok, amelyeket nagyon tudunk ajánlani minden formálódni vágyó hölgynek. Természetesen a fokozatosságról ne feledkezz meg itt se, nem kell azonnal nagy súlyokat emelned, egy-két kilós kézi súlyzók indulásnak tökéletesek. A rúdsúlyzónál a legelején ne is használj plusz rárakott súlyt, a rúd súlya bőven elég lesz!

Végezetül nyújtsd le magad alaposan, hogy rugalmas maradjon az izomzatod. A súlyzós edzések mellé kardió edzést is iktass be, hogy igazán hatásos legyen az alakformálásod, ahogy egy kiegyensúlyozott, de alacsony szénhidráttartalmú diétát is érdemes bevezetned.

Ha a futást választod kardió edzéshez

Mielőtt nekiindulsz, hogy beállj te is a futók közé, olvasd el, mikre kell odafigyelni futás közben. Így nem fogsz lesérülni, és sokkal nagyobb örömöt ad majd ez a fajta mozgás.
 

Ezt is szeretjük