Add le a teljes túlsúlyod az új South Beach-diétával
Mintaétrend
A South Beach-diétán megalkotója kisebb változtatásokat hajtott végre. Íme, az eredmény!

Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Az elmúlt évek egyik legegészségesebb és leghatékonyabb fogyókúrájának tartott South Beach-diétát szellemi atyja, dr. Agatston kicsit továbbfejlesztette.

Ennek eredményeképpen megjelent az átdolgozott, javított kiadás South Beach-diéta újratöltve címmel, mely még gyorsabb súlyvesztést és még egészségesebb életet kínál mindazoknak, akik végleg búcsút intenének az elhízásnak.

Miben változott meg a South Beach-diéta?

A diéta alapszabályai az új kiadásban sem változtak meg, a szakaszok megmaradtak, és ugyanannyi ideig célszerű követni őket, mint eddig.
Eszerint az első, szigorú szakasz két hétig tart, a második a kívánt túlsúly leadásáig, a harmadik pedig akár élethosszig is követhető.

Míg azonban sokan túl korlátozónak tartották az első periódust, az átdolgozott módszer szerint a két hét alatt több húst, halat, szárnyast lehet beiktatni az étrendbe, emellett zöldségekből is többfélét lehet fogyasztani - nem csak a legalacsonyabb szénhidráttartalmúakat -, csakúgy, mint egészséges zsírokból.

Újdonságként a szójatermékek is terítékre kerültek. Pékárukat, gyümölcsöket azonban ebben az esetben sem szabad fogyasztani.

A második szakaszt, melynek során már fogyaszthatsz teljes kiőrlésű gabonát és gyümölcsöt is, szintén apróbb engedményekkel látja el az új módszer.

Ezek közé tartozik a desszert - ez lehet akár egy gyümölcssaláta, akár egy teljes kiőrlésű muffin -, illetve a mértékletesen fogyasztott alkohol is, például a vacsora mellé megihatsz egy pohár minőségi vörösbort.

A harmadik szakaszban az előbbiekhez képest új változás nincs, csupán az egészséges étrend alapelveihez célszerű tartanod magad. Nyugodtan kövesd a második szakasz étrendjét és a három főétkezés, két kisebb étkezés elvét, mennyiségi szempontból azonban lehetsz egy kicsivel bátrabb.

Az új diéta edzéselőírása

Az étrendet Agatston megfelelő mértékű testmozgással javasolja kiegészíteni. A program alapja az intenzív séta, amit a teljes testet megdolgoztató erősítő edzéssel célszerű kombinálni. Ha szeretnéd személyi edző segítségét kérni a fogyáshoz, kattints az alábbi videóra!

Mintaétrend az első szakaszra

Reggeli: két főtt tojás két paradicsommal, egy zöldpaprikával.
Tízórai: egy pohár szójajoghurt.
Ebéd: 20 dkg párolt csirkemell, tetszőleges mennyiségű citromos öntettel dúsított, friss, vegyes zöldsalátával.
Uzsonna: egy pohár szójajoghurt.
Vacsora: 15 dkg fűszeres, párolt lazac egy pohár natúr joghurttal, tetszőleges mennyiségű zöldsalátával.

Mintaétrend a második szakaszra

Reggeli: két tojásból készült rántotta olívaolajon sütve, egy szelet rozskenyér, egy paradicsom, egy zöldpaprika.
Tízórai: egy adag gyümölcssaláta.
Ebéd: 20 dkg grillezett hal egy adag barna rizzsel, tetszőleges mennyiségű gyümölcssaláta.
Uzsonna: egy teljes kiőrlésű muffin.
Vacsora: két vékony szelet teljes kiőrlésű pizza paradicsomszósszal, zöldségekkel gazdagon megrakva, egy pohár minőségi vörösbor.

OLVASD EL EZT IS!

egeszsegtal
  • +15 kiló
  • diéta a tartós fogyásért

Adj le 20 kilót az SBD-diétával!

Ezt is szeretjük