Add le a teljes túlsúlyod az új South Beach-diétával
Mintaétrend
A South Beach-diétán megalkotója kisebb változtatásokat hajtott végre. Íme, az eredmény!

Nyereményjáték

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

Nyerd meg a szerelemsegítő, ezüst szívcsakra nyakláncot, mely segít megtalálni, amire vágysz! (x)

összesen 2 db játék
Ez is érdekelhet

Sok nő itt hibázik: így kell kezelni a bakteriális fertőzést - Nincs olyan, hogy valami mindenre jó (x)

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

beauty and style

Mit viselj, ha nincs mit felvenned? 5 szett fantáziátlan napokra »

Az egész arcát piros rúzzsal sminkelte ki: ez lett az eredménye »

Erre jó egy melltartó és egy ragasztópisztoly: 3 szuper ötletet mutatunk »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az elmúlt évek egyik legegészségesebb és leghatékonyabb fogyókúrájának tartott South Beach-diétát szellemi atyja, dr. Agatston kicsit továbbfejlesztette.

Ennek eredményeképpen megjelent az átdolgozott, javított kiadás South Beach-diéta újratöltve címmel, mely még gyorsabb súlyvesztést és még egészségesebb életet kínál mindazoknak, akik végleg búcsút intenének az elhízásnak.

Miben változott meg a South Beach-diéta?

A diéta alapszabályai az új kiadásban sem változtak meg, a szakaszok megmaradtak, és ugyanannyi ideig célszerű követni őket, mint eddig.
Eszerint az első, szigorú szakasz két hétig tart, a második a kívánt túlsúly leadásáig, a harmadik pedig akár élethosszig is követhető.

Míg azonban sokan túl korlátozónak tartották az első periódust, az átdolgozott módszer szerint a két hét alatt több húst, halat, szárnyast lehet beiktatni az étrendbe, emellett zöldségekből is többfélét lehet fogyasztani - nem csak a legalacsonyabb szénhidráttartalmúakat -, csakúgy, mint egészséges zsírokból.

Újdonságként a szójatermékek is terítékre kerültek. Pékárukat, gyümölcsöket azonban ebben az esetben sem szabad fogyasztani.

A második szakaszt, melynek során már fogyaszthatsz teljes kiőrlésű gabonát és gyümölcsöt is, szintén apróbb engedményekkel látja el az új módszer.

Ezek közé tartozik a desszert - ez lehet akár egy gyümölcssaláta, akár egy teljes kiőrlésű muffin -, illetve a mértékletesen fogyasztott alkohol is, például a vacsora mellé megihatsz egy pohár minőségi vörösbort.

A harmadik szakaszban az előbbiekhez képest új változás nincs, csupán az egészséges étrend alapelveihez célszerű tartanod magad. Nyugodtan kövesd a második szakasz étrendjét és a három főétkezés, két kisebb étkezés elvét, mennyiségi szempontból azonban lehetsz egy kicsivel bátrabb.

Az új diéta edzéselőírása

Az étrendet Agatston megfelelő mértékű testmozgással javasolja kiegészíteni. A program alapja az intenzív séta, amit a teljes testet megdolgoztató erősítő edzéssel célszerű kombinálni. Ha szeretnéd személyi edző segítségét kérni a fogyáshoz, kattints az alábbi videóra!

Mintaétrend az első szakaszra

Reggeli: két főtt tojás két paradicsommal, egy zöldpaprikával.
Tízórai: egy pohár szójajoghurt.
Ebéd: 20 dkg párolt csirkemell, tetszőleges mennyiségű citromos öntettel dúsított, friss, vegyes zöldsalátával.
Uzsonna: egy pohár szójajoghurt.
Vacsora: 15 dkg fűszeres, párolt lazac egy pohár natúr joghurttal, tetszőleges mennyiségű zöldsalátával.

Mintaétrend a második szakaszra

Reggeli: két tojásból készült rántotta olívaolajon sütve, egy szelet rozskenyér, egy paradicsom, egy zöldpaprika.
Tízórai: egy adag gyümölcssaláta.
Ebéd: 20 dkg grillezett hal egy adag barna rizzsel, tetszőleges mennyiségű gyümölcssaláta.
Uzsonna: egy teljes kiőrlésű muffin.
Vacsora: két vékony szelet teljes kiőrlésű pizza paradicsomszósszal, zöldségekkel gazdagon megrakva, egy pohár minőségi vörösbor.

OLVASD EL EZT IS!

egeszsegtal
  • +15 kiló
  • diéta a tartós fogyásért

Adj le 20 kilót az SBD-diétával!

Blog.hu ajánló