Ezt a 7 dolgot kerüld, ha nem akarsz még többet hasra hízni
Ha ezekre az ételekre odafigyelsz, hogy lehetőleg ne, vagy csak keveset fogyaszd, máris nyertél.

Ez is érdekelhet

Azért dolgozom, hogy a Tiliána legyen a vendégek kedvenc szállodája (x)

10 ok, hogy miért Máltán tanulj angolul (x)

Jázmin felépülése az agysérüléséből (x)

Az orvos nem hitt a szemének (x)

beauty and style

A legszebb kézitáskák árral, lelőhellyel: a 80-as évek kedvenc táskafazonja a legdivatosabb idén »

Zsírégető, immunerősítő ital, ha nem vagy oda a teákért: pörgeti az anyagcseréd, és feltölt C-vitaminnal »

Gyönyörű esküvői ruhák talpig csipkéből: lélegzetelállítóan nőiesek »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A legtöbb nőnek a hasi tájék a legkritikusabb terület, ide rakódik le a leggyorsabban a felesleg, és innen a legnehezebb eltüntetni. Ha te is szembesültél már ezzel a problémával, akkor most adunk néhány tippet, mit ne egyél annak érdekében, hogy ne szaporodjanak az ide lerakódott fölös kilók.

Fogyj akár 3x többet, mint csak diétával!

Az XL-S Medical természetes, klinikailag tesztelt hatóanyaga képes megkötni a napi zsírbevitel akár 28%-át, így naponta 3x2 alkalommal szedve akár 3x többet fogyhatsz, mint csak diétával.

Keresd a patikákban! 

Ezeket edd inkább!

Ne csak azt nézd meg, hogy mit nem ehetsz, hanem azt is, hogy mit ehetsz annak érdekében, hogy feszes és lapos hasad lehessen. Persze a mozgásról és a bőséges folyadékfogyasztásról se feledkezz meg, ezek is nélkülözhetetlenek a célod eléréséhez.

Ezt is szeretjük