Zsírégető, salaktalanító és finom: Így fogyhatsz sárgabarackkal!
A kajszibarack rosttartalmát tekintve szinte verhetetlen a salaktalanító gyümölcsök között.

Ez is érdekelhet

Télen-nyáron nélkülözhetetlen bulikellék: megtehetsz bármit, mert nem érzel semmit (x)

A szabadban töltött idő egészségre gyakorolt pozitív hatása minden multivitaminnál többet ér (x)

Meglepő fellépést vállalt Mező Misi: közel 600 fiatal énekelt vele (x)

7 dolog, ami károsítja, és ami védi az idegeinket (x)

beauty and style

Nicole Kidman hajszíne az őszi szezon új kedvence: ezt fogják legtöbbször kikeverni a fodrászok »

Ilyen egyszerű elkészíteni Meghan hercegné tökéletes kis kontyát – 5 perc alatt össze lehet dobni »

Nem talált a méretében szexi fehérneműt a plus size blogger, ezért saját kollekcióval állt elő »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A július-augusztusban érő sárgabarackot nem csupán magas C-vitamin, illetve vastartalma miatt érdemes beiktatni az étrendedbe. Ha szeretnél megszabadulni pár kilótól, akkor is bátran fogyaszthatod.

Bár sok más gyümölcs alacsonyabb cukortartalommal bír, mint a sárgabarack, magas rosttartalma mégis ideális diétás csemegévé teszi.

Sárgabarack és sok-sok folyadék

A sárgabarack – vagy más néven kajszibarack – béta karotin tartalmának köszönhetően védi a szemet, jót tesz a bőrödnek, valamint kiváló antioxidáns csemegeként a daganatos betegségek és a keringési rendellenességek kialakulásnak esélyét is csökkenti.

A benne lévő zsírégető hatású C-vitaminnak köszönhetően – 10 mg-ot tartalmaz 100 grammonként – segíti a fogyókúra sikerét. Ez a vitamin ugyanis képes versenybe szállni a szénhidrátokkal, kiszorítva őket a helyükről.

Magas élelmi rost tartalma miatt – 100 gramm sárgabarack csaknem 4 grammot tartalmaz – serkenti az anyagcserédet. Ehhez azonban az is szükséges, hogy sok-sok folyadékot fogyassz.

A gyümölcs rosttartalma az emésztőrendszerben a víz hatására megduzzad és átmossa a beleket, segítve ezzel a szervezet salaktalanítását.

Mintaétrend

Nem kell túl szigorúan követned a mintaétrendet, de arra ügyelj, hogy napi 2,5-3 liter folyadékot elfogyassz – elsősorban szénsavmentes ásványvíz formájában. Ha megéheznél az étkezések között, egyél meg pár szem laktató sárgabarackot.

1. nap

Reggeli: egy tányér zabkása, egy nagy bögre zöld tea.
Tízórai: két-három sárgabarack.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, párolt zöldséggel.
Uzsonna: két-három sárgabarack.
Vacsora: egy adag görög saláta.

2. nap

Reggeli: egy pirítós, két paradicsom, egy bögre kefir.
Tízórai: két-három sárgabarack.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal, vegyes zöldségsalátával.
Uzsonna: két-három sárgabarack.
Vacsora: egy adag gyümölcssaláta

3. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, sajttal, paprikával.
Tízórai: két-három sárgabarack.
Ebéd: egy adag spenót főzelék, főtt tojással, főtt krumplival.
Uzsonna: két-három sárgabarack.
Vacsora: egy adag tonhalsaláta.

Ezt is szeretjük