Így fogyj diéta nélkül!
Egy forradalmi súlycsökkentő módszer
A tartós fogyás eléréséhez a diétán kívül is létezik megoldás. Próbáld ki a következőt!

Nyereményjáték

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

Nyerd meg a szerelemsegítő, ezüst szívcsakra nyakláncot, mely segít megtalálni, amire vágysz! (x)

összesen 2 db játék
Ez is érdekelhet

Sok nő itt hibázik: így kell kezelni a bakteriális fertőzést - Nincs olyan, hogy valami mindenre jó (x)

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

beauty and style

20 nőies öltözék, ami a kiegészítőktől olyan szemrevaló »

Mit viselj, ha nincs mit felvenned? 5 szett fantáziátlan napokra »

Az egész arcát piros rúzzsal sminkelte ki: ez lett az eredménye »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Beleuntál a kalóriák számolgatásába? Egyre elkeseredettebb harcot vívsz a kilókkal? Valódi sikert csak úgy érhetsz el, ha gondolatban és tudat alatt is azonosulsz jövőbeli, karcsúbb önmagaddal. Ne nyugodj bele, hogy mindenki ducinak ismer, és te sem számítasz másra, ha a tükörbe nézel. Ismerj meg inkább egy hatékony, ősi módszert, melynek alkalmazásával jóval könnyebb lesz beindítani a fogyást.

Fogyj relaxációs technikákkal!

Minden szervezetedben zajló folyamatra hatással van az agy bonyolult kémiai rendszere. Ha nem hiszed el, hogy valaha karcsú és boldog leszel, nem is valósul majd meg, mint ahogy a diéták sikertelensége miatt kialakuló állandó feszültség és félelemérzet is megakadályozza céljaid elérését.

Relaxált tudatállapotban úgy befolyásolhatod a magadról kialakított képet, hogy étvágyad, anyagcseréd és a testsúlyhoz való hozzáállásod is pozitív irányban változik, így, ha a megfelelő technikákat hosszútávon alkalmazod, lényeges mértékben elősegíthetsz egy sor, a fogyókúra szempontjából elengedhetetlen változást. A relaxáció alapja, hogy eltávolodsz a külső környezettől, és képes leszel önmagadra koncentrálni. Egy csendes szoba a legalkalmasabb helyszín, ahol nincs zavaró körülmény. A gyakorlatot legelőnyösebb hanyatt fekve végezni, így tudsz leginkább lazítani.

Hogyan végezd a gyakorlatokat?

Hunyd le a szemed, és néhány percig figyeld a légzésed! Ha minden lélegzetvételnél visszafelé számolsz, elejét veheted, hogy elkalandozzanak gondolataid. Kezdetben ötventől, később már tíztől is elegendő nulláig számolnod. Ezután a fejedtől a talpadig vedd sorra testrészeidet, és mindenhol lazítsd el az izmaid! Különösen az arc, a szem izmaira figyelj, melyek stressz esetén automatikusan megfeszülnek. Ha úgy érzed, ismét összerándult egy izom, térj vissza, és lazítsd el újból.

Lélegezz mélyen, egyenletesen, majd gondolatban képzeld el magad egy olyan helyszínen, ahol szívesen időzöl. Ez lehet vízpart, mező vagy gyermekkorod kedvenc helye. Érezd, hogy itt biztonságban vagy.

Néhány percig éld át ezt a nyugodt állapotot, majd számolj egytől tízig, feszítsd meg az izmaid, nyújtózz, és nyisd ki a szemed. Pár napig csak ezt a gyakorlatot ismételd, napi egy-két alkalommal. Ha már igazán könnyen megy a lazítás, lépj tovább!

Teremtsd meg újjászületett önmagad!

Kis gyakorlással rövid idő alatt képes leszel elérni a relaxált, mélyebb tudatállapotot, és az eddigi gyakorlat egyre kevesebb időt vesz majd igénybe. Amint elérkeztél gondolatban a kedvenc helyre, elkezdheted átprogramozni testeddel való kapcsolatodat.

Az önkép átalakítása

Kezdd azzal, hogy megjeleníted önmagadat a vágyott testalkattal. Ha korábban karcsú voltál, ezt a képet is behunyt szemed mögé vetítheted. De láthatod egy későbbi önmagadat is, amint csinos ruhában, felszabadultan mosolyogsz. Ismételd magadban: ez vagyok, én vagyok, szeretem önmagam.

A legnehezebb kérdések feloldása

Ezután haladj a fogyásodat nehezítő kérdések felé. Ha a túlzott étvágy a gond, olyan képet jeleníts meg, ahol egy szerény menüt elfogyasztva elégedetten, jóllakottan állsz fel az asztaltól. Ha nem kedveled a kalóriaszegény ételeket, most ezeket fogyasztva lásd önmagad, amint élvezed az ízeket, és ismételd magadban: egészséges ételekkel táplálom a testem, mert szeretem magam.

Nehezen szánod rá magad a fogyást segítő testedzésre? Relaxált állapotban képzeld magad elé, amint olyan mozgást végzel, amiben örömet találsz. Könnyedén futsz, ugrasz, nem húznak vissza súlyos kilók! Szabad vagy és energikus.

A problémák közül minden alkalommal egyet válassz ki, így tökéletesen tudsz koncentrálni. Miután átélted a megjelenített képet, gondolatban küldj üzenetet szervezetednek: az étkezés egészséges, minden értékét felhasználod, a felesleges kalóriákat gyorsan elégeted.

A gyakorlat eredményes lezárása

A gyakorlatot zárd az első lépéssel, vagyis karcsú önmagad képének átélésével, majd a számolás-izomfeszítés-nyújtózás után térj vissza a valóságba.

Néhány hét után számíthatsz rá, hogy az ételekhez és testsúlyodhoz való viszonyod megváltozik. A görcsös küzdelem helyett automatikusan választasz egészséges ételeket, megszűnik a túlevés kényszere. Nem tekintesz ellenségként a testedre, és többé nem a túlsúlyos alakodat látod, hanem azonosulsz azzal az arányos alkatú nővel, aki hamarosan te leszel.
Blog.hu ajánló