Képeken 5 reggeli, ami növeli a zsírraktárakat! Fogyókúra alatt tilos
Nem igazán egészségtelenek a következő ételek-italok, de ha fogyni akarsz, reggelizz mást!

Ez is érdekelhet

Aranytojást tojó tyúk - bemutatjuk a LUSH 2020-as húsvéti kollekcióját (x)

Tiszta lakás, ragyogó jókedv (x)

Nátha, megfázás, influenza, vagy a „legrosszabb“…. (x)

Törzshajlítás 1440-szer? Naponta?! (x)

Kert és erkély: a Te otthonod (x)

beauty and style

Egyszerű, mitesszereltávolító maszk házilag: csak 1 hozzávaló kell hozzá »

Lezser elegancia és nőiesség: Audrey Hepburn stílusa máig halhatatlan »

Így viseld a kényelmes overallt, hogy nőies is legyen: leegyszerűsíti az öltözködést »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Bár a táplálkozási szakemberek hangsúlyozzák, hogy a reggelinek kellene a legnagyobb figyelmet szentelni, sokan még mindig hanyagolják a nap első étkezését. A helyes anyagcsere-működés szempontjából fontos, hogy ne indulj el otthonról üres gyomorral.

Ha pedig a súlyvesztés a cél, arra is nagyon figyelj oda, hogy milyen ételekkel indítod napodat. Bizonyos táplálékok több cukrot tartalmaznak, mint hiszed, hirtelen emelik meg a reggeli vércukorszintet, ami ugyanilyen gyorsan vissza is zuhan - aminek következtében idő előtt fogsz újra megéhezni. Az alábbi galériában szereplő ételek fogyasztását lehetőleg hanyagold, illetve halaszd tízóraira!

Mit ehetsz futás előtt?

Egy rosszul megválasztott étel sportolás előtt teljesítmény- és közérzetromboló hatású.
Ezt is szeretjük