8 hatékony jógapóz, ami gyönyörű testet farag: napi 20 perc reggelente
A reggeli jógától nem csak az anyagcseréd pörög fel, de számos pozitív változást érzel majd a testedben.

GettyImages-1149503678
Ez is érdekelhet

Végre nem kell otthon tanulni, de mit kezdjük a gyerekekkel? Kreatív tippek a szünidőre (x)

Aranytojást tojó tyúk - bemutatjuk a LUSH 2020-as húsvéti kollekcióját (x)

Tiszta lakás, ragyogó jókedv (x)

Kert és erkély: a Te otthonod (x)

Törzshajlítás 1440-szer? Naponta?! (x)

beauty and style

Lebontja a zsírt és formálja az alakot: az ultracontour kezelés jobb, mint a zsírleszívás »

Már nem a szabadidőnadrág hódít az otthoni karanténban: eszelős divattrend uralja az Instagramot »

Semmit nem változott a Folytassa… filmek szőke bombázója: a 82 éves Barbara Windsor még most is dögös »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Vannak, akik a késő délutáni sportra, míg mások a reggeli tornára esküdnek. Ha te is az utóbbiak közé tartozol, jó hírünk van: kutatások kimutatták, hogy a reggeli előtt végzett edzések hatására nemcsak az anyagcseréd pörög fel, aminek hála, beindíthatod a reggeli zsírégetést, de fizikailag is sokkal fittebb és az endorfinnak hála, kevésbé stresszesebb leszel a nap folyamán.

Mutatunk pár kényelmes jógagyakorlatot, ami varázslatos hatással van a szervezetre: ezekkel az ászanákkal könnyedén beindíthatod a fogyást, mivel fokozzák az emésztést, átmasszírozzák a beleket, és serkentik a vérkeringést.

Reggeli anyagcsere-pörgető jóga

Természetesen az alábbi gyakorlatok akkor fejtik ki valódi hatásukat, ha mellé rostban és fehérjében gazdag étrendet követsz, valamint a megfelelő folyadékmennyiségről sem feledkezel meg. Nézd meg képeken a legegyszerűbb gyakorlatokat, amelyekből elég napi 20 percet végezned az álomalak eléréséhez.

Borító-és ajánlóképek: Getty Images Hungary

Ezt is szeretjük