Ezeket tedd a zsemlemorzsába, és kevésbé hizlal a panír! Képeken 4 úttörő ötlet
Csempéssz egy kis rostot a rántott ételekbe!

Ez is érdekelhet

Oda a kontroll, oda az önbizalom: mi állhat a gyakori vizelési inger mögött? (x)

Fontos ügy mellé állt a Tesco: Nézd meg, kik a támogatott szervezetek! (x)

Egy kattintás, és kész a bevásárlás: csak 1 forint a kiszállítás (x)

beauty and style

Ők voltak a ’80-as évek legjobban kereső szupermodelljei: mindenki rájuk akart hasonlítani »

30 perc táncos edzés a sztáredzővel: ezt a tornát nem unod meg soha »

A legbanálisabb okok a zsíros haj hátterében: ezekre nem is gondolnál »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Karácsonykor - csakúgy, mint a vasárnapi ebédek alkalmával - gyakran kerülnek az asztalra rántott ételek. Akár halról, akár csirkéről vagy más szárnyasról van szó, bizonyára tudod, hogy a panírozott, olajban sült változat nem kifejezetten diétás, lassítja az emésztési folyamatokat. Ha mégsem akarsz lemondani a rántott húsételekről, egy kis változtatással egészségesebbé, rostban gazdagabbá teheted őket. Az alábbiakban olyan magokat gyűjtöttünk össze, amelyek a zsemlemorzsához adva serkentik az anyagcserét, segítenek megszabadulni a bélben rekedt, emésztést lassító salakanyagoktól. Lapozd át a képeket!

Krumpli és rizs helyett!

Az alábbi képgalériában olyan rostban gazdag köreteket mutatunk, amelyek nemcsak színesítik az étrendedet, de érdemes lecserélned rájuk a szokásos krumplit és rizst, ha fogyni akarsz.

Ezt is szeretjük