5 kiló mínusz 3 nap alatt
Kezdd el a Portfólió-diétát nyaralás előtt!
A Portfólió-diétával egyszerre szabadulhatsz meg a kilóktól és óvhatod meg szíved egészségét.

Nyereményjáték

Nyerj egyhetes nyaralást Máltára szállással, repülőjeggyel és reggelivel! (x)

Nyerj páros belépőt Dr. Buda László: Testünk jelzései című előadására, a márciusi Femina Klubra! (x)

Nyerj szórakoztató, képes útikönyvet, és ismerd meg a világ csodáit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Akár egyetlen hormonon is múlhat a gyermekáldás – Kata története (x)

Mitől alakulnak ki az influenzaszövődmények? Elmondjuk, mire kell figyelni (x)

A leghatékonyabb edzésformák nyáron több zsírt égetnek, mint a futás! Ezeket űzd helyette

A legerősebb ránctalanítókat csak kevesen ismerik: ezeket az antioxidánsokat keresd!

beauty and style

Extra száraz kezeken teszteltük az SOS bőrspray-t: nem azt kaptuk, amit vártunk »

Farmerhatású manikűr pofonegyszerűen: különleges, és gyorsan elkészül »

Fényes és dús lesz, ha így egyenesíted ki a hullámos hajat! »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha a nyaralással kapcsolatos előkészületek és teendők mellett nem volt időd az alakoddal foglalkozni, akkor olyan diétára van szükséged, ami néhány nap alatt is látványos fogyást ígér.

A Portfólió-diéta pontosan ilyen, amellett, hogy csökkenti a koleszterinszinted, öt nap alatt akár három kilótól is megszabadít!

A Portfólió-diéta

A Portfólió-diétát David J.A. Jenkins, a Torontói Egyetem professzora dolgozta ki, kifejezetten a magas koleszterinszint csökkentésére.

A zsírban szegény és rostban gazdag étrend felpörgeti az anyagcserét, így segít a fogyás beindításában és a testsúly szinten tartásában.

A módszer olyan laktató ételeken alapszik, melyek kevés zsírt tartalmaznak, így az egészségre is jó hatással vannak - többek között csökkentik a szív- és érrendszeri betegségek kockázatát -, ugyanakkor támogatják az optimális testsúly elérését.

Nincs szükség arra, hogy a kalóriákat számláld, a hangsúly sokkal inkább a zsírszegény, egészséges ételeken van.

Tartsd be!

A Portfólió-diéta első számú szabálya, hogy annyi rostot kell egy nap bevinni a szervezetbe, amennyit csak tudsz. A fehér lisztből készült pékáruk helyett válaszd a teljes kiőrlésű gabonaféléket, elsősorban a zabot és az árpát. Fogyassz minél több zöldséget és gyümölcsöt, olajos magvakat, ezek felpörgetik az anyagcserét. A fokozatosságra azonban ügyelj - ellenkező esetben kellemetlen puffadást fogsz tapasztalni.

A cukor helyett édesíts mézzel, nyírfacukorral. A vegetáriánusok nagy örömére a húsok fogyasztása nem ajánlott, a Portfólió-diéta a szójafogyasztást preferálja, ellenben a halak az étrend szerves részét képezik. Végül, de nem utolsósorban a mozgásról se feledkezz meg, a heti kétszeri aktív sporttal nemcsak a kilóktól szabadulhatsz meg, de az egészségedet is óvhatod.

Ha következetesen betartod a diéta szabályait, akkor nemcsak a nyaralás idejére szabadulhatsz meg a felesleges kilóktól, hanem hosszú távon is megőrizheted versenysúlyodat.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: két szelet zabkorpából készült kenyér megpirítva, házi eperdzsemmel megkenve, ízlés szerint egy bögre szójatej.
Tízórai: egy alma.
Ebéd: 15 dkg grillezett halfilé sült padlizsánnal.
Uzsonna: egy marék mandula.
Vacsora: egy bögre vegyes zöldsaláta olívaolajjal leöntve.

2. nap

Reggeli: egy bögre zabkása fahéjjal és egy marék friss gyümölccsel.
Tízórai: 20 dkg friss idénygyümölcs.
Ebéd: sajtos-szójás rakott karfiol.
Uzsonna: egy marék dió.
Vacsora: egy bögre paradicsomos tonhalsaláta.

3. nap

Reggeli: két teljes kiőrlésű lisztből készült amerikai palacsinta friss bogyós gyümölcsökkel.
Tízórai: egy pohár élőflórás joghurt.
Ebéd: szójafasírt párolt brokkolival.
Uzsonna: egy marék sózatlan mogyoró.
Vacsora: csirke tofuval és egy bögre barna rizzsel, ízlés szerint párolt zöldségekkel.

Blog.hu ajánló