Itt az új Facebook-kihívás! 270 ezer ember csinálja február 1-től
Emlékszel a nyáron népszerűvé vált jeges vizes kihívásra? Ez a legújabb valamivel hasznosabb.

Nyereményjáték

Nyerj szerelemsegítő nyakláncot Valentin-napra! Bevonzza életedbe az igaz szerelmet (x)

Nyerj páros belépőt Vekerdy Tamás januári előadására a Femina Klubon! (x)

Nyerd meg a Világörökségek Magyarországon című könyvet, és merülj el hazánk csodás világában! (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Hódunyhával betakart mesebeli tájak, ahol mégis szikrázó a napsütés: mesefalucskákat is rejt (x)

A NASA űrhajósai és világsztárok is alávetették magukat ennek a műtétnek - Magyar találmány (x)

Szív- és érrendszeri betegségeket okozhat, mégis kevesen ismerik ezt a szövődményt - Lehet tenni ellene (x)

Évente 34 ezer kisbaba hal meg ettől a betegségtől - 18 országot érint (x)

Gondtalan és felszabadult nyugdíjas éveket szeretnél? Mutatjuk, mi kell hozzá (x)

beauty and style

Tisztább és matt bőr tág pórusok nélkül: kapásból 6 érvet tudunk az arckefe mellett »

10 esküvői ruhatrend, amit ismerned kell, ha idén mész férjhez »

A legtöbben ezt a 3 dolgot változtatnánk meg az arcunkon: a fotós rájött, miben egyezik az idealizált önképünk »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha idén szilveszterkor is megfogadtad, hogy változtatsz az életmódodon, többet sportolsz, a legújabb Facebook-kihívást talán pont neked találták ki.

Február 1-jén indul a Plank Challenge

Jóval több értelme van, mint a nyáron sokak által teljesített jeges vizes nyakon öntésnek.

A 28 napon át tartó kihívás értelme, hogy javítsd az állóképességedet és erősítsd az izomzatodat, illetve formáld a tested.

28 napos Plank Challenge

Jelenleg mintegy 270 ezren jelezték, hogy elfogadják a kihívást, és február 1-jén belekezdenek az egy hónapon át tartó plankolásba.

A Plank Challenge elsőre egyszerűnek tűnik, hiszen statikus gyakorlatról van szó, ám miközben kitartod, érezni fogod, hogy tested számos izomzatát alaposan igénybe veszi - többek között a vállat, a hasat, a combot.

Az első két nap csak 20 másodpercig kell végezned a gyakorlatot, a harmadik-negyediken már 30 másodpercig, mígnem a hónap végére fokozatosan éred el az 5 percet. A 6.,13., 19. és a 25. nap pihenőnap. A pontos havi beosztást itt találod.

Így csináld helyesen a gyakorlatot!

Helyezkedj el vízszintes testhelyzetben: támaszkodj az alkaron és a lábujjakon. A könyököd a váll alatt helyezkedjen el, a lábad legyen teljesen kinyújtva - mintha fekvőtámaszt végeznél. Ügyelj rá, hogy se a fejed, se a csípőd ne essen le - a tested fejtől a sarokig egy síkban helyezkedjen el. Ha a derekad érzékeny, feszítsd meg a farizmokat - így tehermentesítheted.

Blog.hu ajánló