8 hatékony gyakorlat 15 perc alatt, ami csodásan feszesíti a hasat: kezdőknek is ajánlott
Piláteszgyakorlatokkal az egész testet át lehet mozgatni, bizonyos mozdulatsorok keményen megdolgoztatják a hasizmot is.

GettyImages-1173545586
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

A pilates edzésfajtával olyan izomzatokat lehet megdolgoztatni, amiknek jóformán a létezéséről sem tudtunk, és csak nagyon-nagyon ritkán használjuk őket.

A gyakorlatok hatékonyságát elvégzésüknek az üteme és a helyes belégzés-kilégzés módja adja meg. A belső izmokra is fókuszálnak, amiket a mindennapokban akaratlagosan nem is mozgatunk át. 

Pilatesgyakorlatok hasra

A mozdulatsorok között szép számmal akadnak statikus gyakorlatok is, melyeket megfeszített izmokkal kell kitartani. Ennek időtartama rendszeres edzést és a fokozatosság elvét követően akár 5-10 percre is növelhető - az általános javaslat szerint alkalmanként 15 másodperceket érdemes hozzáadni a korábbi teljesítményi időhöz. A pilates nem csak az izomzatot, hanem az állóképességet, a testtartást és az egyensúlyérzéket is fejleszti. Most olyan gyakorlatokat gyűjtöttünk össze, amikkel hatékonyan lehet megdolgoztatni a hasizmot - megismételve, két ütemben végezd őket.

(Képek forrása: Getty Images Hungary)

Ezt is szeretjük