Napi fél padlizsán, 1,5 kiló mínusz hétvégére
Salaktalanít és finom
A padlizsán rosttartalmából adódóan segít megszabadulni a felgyülemlett salakanyagtól.

Ez is érdekelhet

Csodaszer helyett tudomány: így maradhat 60 felett is rugalmas az arcbőr (x)

Hosszabb életű és illatosabb ruhák az Ariel új mosókapszuláival (x)

Minden második negyven feletti nőt érint a betegség: mégis tabutémának számít (x)

Ingyen felfedezheted Budapest legendás helyeit: csak ez az egy dolog kell hozzá (x)

beauty and style

Teljes testre ható Pilates 8 percben: ezt végezve garantált a bikinialak »

Rihanna nemcsak a zenéléshez ért: új ruhakollekciója a teltkarcsú nőknek is szól »

Így lesz fénylő és természetes hatású a bronzosító: a koszos hatásnak vége ezzel a trükkel »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Amikor a boltban kapható paradicsomok és paprikák már rég nem olyan ízletesek, mint a nyár derekán, és egyre fogynak a kedvenc zöldségeid, akkor jön be a képbe az ősz favoritja, a padlizsán.

A benne található rostoknak és hasznos vegyületeknek köszönhetően nem csupán egészséges, de a fogyásban is segítségedre lehet. Ügyesen megválogatva a mellette fogyasztott ételeket, illetve egy kis testmozgással is kiegészítve a diétát, néhány nap alatt akár három kiló plusztól is megszabadulhatsz.

Salaktalanító padlizsán

A tojásgyümölcs kalóriában igen szegény táplálék: egy fél padlizsán nagyjából 150 gramm, és körülbelül 20-25 kalória van benne.

Ugyanakkor oldható- és oldhatatlanrost-tartalmának köszönhetően meglehetősen laktató táplálék, tehát fogyasztása mellett nem kell félned az éhségtől.

Magas rosttartalmából adódóan - elegendő folyadék bevitele mellett - szinte átmossa a bélrendszert, így segít megszabadulni a salakanyagoktól.

100 g padlizsán több mint 200 mg káliumot is tartalmaz, ebből adódóan a növény kiváló vízhajtó csemege: segít megszabadulni a hasi tájékon felgyülemlő sejtközötti víztől.

A rántott padlizsánt felejtsd el!

A padlizsán rendkívül változatosan elkészíthető táplálék. Egyedül rántva nem ajánlott fogyasztanod, ugyanis szivacsos állagának köszönhetően rengeteg olajat szív magába. Ilyen formában pedig már nem támogatja a fogyókúrát.

Mintaétrend

A mintaétrendet nem kell túl szigorúan venni, inkább csak útmutatóként szolgál. Ha megéheznél, fogyassz bátran valamilyen zöldséget, gyümölcsöt. Ezen kívül ne feledkezz el a napi legalább 2,5 l folyadék fogyasztásáról, amivel segíted az anyagcserédet.

1. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér padlizsánkrémmel megkenve, egy pohár frissen facsart narancslé.
Tízórai: egy banán.
Ebéd: egy adag töltött padlizsán rizzsel.
Uzsonna: egy kisebb fürt szőlő.
Vacsora: egy adag görögsaláta.

2. nap

Reggeli: egy adag teljes kiőrlésű müzli zsírszegény tejjel.
Tízórai: egy marék sózatlan kesudió.
Ebéd: egy adag rakott padlizsán.
Uzsonna: egy alma.
Vacsora: egy adag tonhalsaláta.

Gyorsítsd az anyagcserét!

Kattints az alábbi videóra, ha kíváncsi vagy, milyen anyagcsere-gyorsítókat javasol a dietetikus!

3. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér padlizsánkrémmel megkenve, egy csésze zöld tea.
Tízórai: egy körte.
Ebéd: egy adag padlizsános rizssaláta.
Uzsonna: egy marék sózatlan mandula.
Vacsora: egy adag gyümölcssaláta.

Ezt is szeretjük