Csináld a padlón! Fotókon a 4 legerősebb otthoni gyakorlat a formás fenékért
Popsiedzés saját testtel! Végezd a következő gyakorlatokat naponta!

fenek
Ez is érdekelhet

A tökéletes gyerekszoba titkai - Így még a tanulás is jobban megy majd! (x)

Brasch Bence félmeztelenül csábít a mozivásznon (x)

Családi wellness-pihenés Sümegen: ha egy kicsit másra, többre vágysz (x)

Elkezdődött a 27. CAFe Budapest Kortárs Művészeti Fesztivál (x)

Beszállás! Nemsokára indul a Mikulás Expressz, siess, mert lemaradsz! (x)

beauty and style

Észbontóan nőies esküvői ruhák, modern hercegnőknek: 2019-ben ez lesz a divat »

Érzéki fotókon az 57 éves színésznő: Julianne Moore Photoshop nélkül is nagyon dögös »

Leteszteltük a világ első intelligens arctisztítóját – Eddig te sem tudtad, mi az a tiszta arcbőr »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A fenék területe valószínűleg az a testrész, amellyel - a has után - a legtöbb nő elégedetlen. Jó hír, hogy ez az egyik edzéssel legkönnyebben formálható testrészed. Az alábbi gyakorlatokat bárki elvégezheti otthon, pusztán egy padlóra - esetleg polifoamra - van szükség hozzá. Lapozd át a képeket, és naponta ismételd el a következő gyakorlatokat!

Gyakorlatok a falnál

Ha szívesen formálnád még a farizmokat, a következő gyakorlatokhoz sem szükséges sok kellék. Pusztán egy szabad falfelület.

Ezt is szeretjük