Lefaragja az utolsó zsírcentiket: 3 hatékony, otthon végezhető kardió gyakorlat
Zsírégetés, karcsúsítás néhány mozdulattal.

kitores otthon
Ez is érdekelhet

Üde illatokkal a kánikula ellen (x)

Így töltsd fel a nyári energiakészleteket! (x)

UB40 a VeszprémFesten! (x)

Csodaszer helyett tudomány: így maradhat 60 felett is rugalmas az arcbőr (x)

Konzervzöldség a konyhatitok nyitja? (x)

beauty and style

2 hét alatt lapos lesz a has: ezt az ütős programot kövesd »

Ultrafinom nyári smink 50 felett: halványítja a mimikai ráncokat, mégsem túlzás »

Ez a szezon legnőiesebb rövidnadrágfazonja: karcsúsítja a derekat, és centiket lecsal a csípőből »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Hosszú volt a nap, és az embernek nincs kedve lemenni a konditerembe, vagy egyszerűen csak nem vágyik emberek társaságára, esetleg kínosan érzi magát, ha mások is látják, ahogy edz - kifogások, de mindre van megoldás. Rengeteg olyan otthoni gyakorlat létezik, ami jól fel tudja pumpálni a pulzusszámot, és be tudja indítani a zsírégetést, mint az edzőtermi gépek.

Ezek közül némelyik olyannyira hatékony, hogy naponta egyszer vagy többször végezve akár az utolsó centiket is le tudja faragni az ember derekáról.

Négyütemű fekvőtámasz

A tornaórák egyik legbosszantóbb gyakorlata volt, pedig a négyütemű fekvőtámasz haszna tagadhatatlan. Ez az egyik legjobb otthon is végezhető kardió gyakorlat, ami komolyan megdolgoztatja a test összes izmát.

negyutemu-fekvotamasz2

Ehhez a gyakorlathoz először állj meg egyenesen, lábak összezárva. Azután guggolj le, és tedd le a tenyeredet a földre, majd szökellj páros lábbal hátra, plank állásba. Innen végezz egy szabályos fekvőtámaszt, azután ugorj előre páros lábbal guggolásba, majd guggolásból rugaszkodj el a földtől minél magasabbra.

Ezzel a gyakorlattal 10 perc alatt akár 100 kalóriát is elégethetsz, de, mivel nehéz gyakorlat, nem érdemes 10 percig egy huzamban csinálni. A legjobban akkor működik, ha 1 perces köröket csinálsz belőle 3-4 percenként az otthoni kardió edzésed során.

Hegymászás

Ennek a gyakorlatnak sok változata létezik, és mindegyik hasonlóan hatékony. A lényeg, hogy a térdedet húzd a mellkasod felé, majd engedd vissza egyenes tartásba, és ismételd a mozdulatot a másik lábaddal. Ennek egy komolyabb variációja, amikor le is teszed a földre a lábfejed, és a lábcserét egy szökelléssel végzed. 

hegymaszo


Ez a gyakorlat rendesen felpumpálja az ember pulzusát, és meglepően jól erősíti a törzs izmait is, például kifejezetten jót tesz a hasizomnak. Egyedül a csuklóra megterhelő egy kicsit. Szintén egyszerre egy percet érdemes belőle csinálni, azt viszont a legnagyobb intenzitáson.

Kitörésből felugrás

A kitörésből felugrás az egyik legjobb comb- és fenékformáló gyakorlat, amellett pedig tökéletesen alkalmas arra, hogy megemelje az ember pulzusát. Lépj előre, és ereszkedj addig, amíg a térded derékszöget nem zár be, vagyis végezz szabályos kitörést. Azután rugaszkodj el a földtől, a levegőben ollózó mozdulattal cserélj lábat, és ereszkedj vissza kitörésbe, ám ezúttal a másik lábad legyen elől.

fenek-gyakorlat-2


Ez a gyakorlat némi megterhelést róhat a térdedre, így körültekintéssel végezd. Egyszerre elég belőle egy percet csinálnod, azután folytathatod az edzést egy másik gyakorlattal. Már ennek a három gyakorlatnak az ismételgetésével is elképesztően hatékony otthoni edzést lehet összerakni, de, ha beépítesz néhány erősítő gyakorlatot is a körökbe, még teljesebb lehet a hatás. 

A cikk az ajánló után folytatódik

Otthon végezhető erősítő gyakorlatok

Ezek a belsőcomb-erősítő gyakorlatok extra hatékonyan dolgoztatják meg az egyik legnehezebben edzhető területet, a comb belső felét. Próbáld ki őket otthon az edzésed részeként.

A képek forrása: Getty Images.

Ezt is szeretjük