Az oldalsó hasizmot veszi célba: így csináld jól az extrahatékony orosz twistet
Nem egyszerű, de nagyon hatékony, ha jól csinálod.

orosz twist
beauty and style
Top olvasott cikkek

Az erősítő edzések során, még akkor is, ha egy olyan specifikus területre koncentrálsz éppen, mint a hasad vagy a combjaid, több izomcsoportot kell megmozgatnod. Az orosz twist kifejezetten a has oldalsó részeit és egy sor mélyizmot vesz célba.

Az orosz twist első ránézésre bonyolultnak és nehéznek tűnhet. Noha valóban nem tartozik a legegyszerűbb gyakorlatok közé, mégis jól begyakorolható.  

Orosz twist helyesen

Az orosz twist alaptartása a lebegő felülés. A lábaidat felemelve tartsd egymáshoz közel, a kezeidet kulcsold össze, majd fordulj a lejjebb látható módon jobbra-balra. Ha már gyakorlottabb vagy, keresztezheted a lábaidat, ez megnehezíti a gyakorlatot. Még intenzívebb erősítést végezhetsz, ha súlyzót, medicinlabdát veszel a kezedbe, és azzal végzed a forgásokat. Itt videóbanrészletes angol utasításokkal is megnézheted, hogyan működik a gyakorlat. Ha egy edzés részévé szeretnéd tenni az orosz twistet, csinálj belőle legalább három-öt, 30-40 ismétlésből álló sorozatot!

via GIPHY

Még több hatékony gyakorlat

Ezek a kifejezetten a keringésélénkítő gyakorlatok is sokat segíthetnek a fogyásban. Ismerkedj meg velük, és próbáld ki őket!

Ezt is szeretjük