A 4 legolcsóbb zsírégető

Pörgesd fel a fogyást!

Ne hidd, hogy a fogyókúra költséges és bonyolult. Válaszd a következő filléres megoldásokat, és garantáltan felpörgetheted a zsírégetést!

Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

A fogyókúra rendkívül sok odafigyelést és kitartást igényel, de korántsem olyan bonyolult és költséges, ha kellőképpen kreatív és tájékozott vagy. A diéta ugyanis nemcsak akkor lehet hatékony, ha különleges alapanyagokkal és drága csodaszerekkel egészíted ki étrended. Ha szeretnéd biztosítani emésztésed megfelelő működését, felpörgetnéd anyagcseréd, és a salakanyagok távozásáról is gondoskodnál, a következő hétköznapi, filléres ételeket megéri kipróbálnod.

Fogyj chili paprikával!

Az eredetileg Amerikából származó fűszernövényt ma szinte a világ összes gasztronómiai tájegységén előszeretettel alkalmazzák pikáns, csípős íze miatt. Ennek az aromának köszönheti zsírégető hatását is, hiszen fő hatóanyaga, a kapszaicin megakadályozza, hogy zsírsejtjeid mérete tovább növekedjen, illetve véred zsírtartalmát is csökkenti.

Akár belsőleg, akár külsőleg használod, a chili vér- és nyirokkeringést serkentő hatása miatt is megkönnyítheti a fogyást - élénkíti ugyanis az anyagcserét, és a lerakódott salakanyagoktól is megszabadít -, azonban utóbbi esetben ne magát a paprikát vagy a port alkalmazd, válaszd inkább a chili paprikát tartalmazó krémeket, melyek különösen hatékonyak a narancsbőr által érintett területeken.

A chili paprika fogyasztásával mindemellett egészséged megőrzéséért is sokat tehetsz: segítségével csökkentheted a rákos megbetegedések kialakulásának kockázatát, emellett gyógyíthatod gyulladásos tüneteidet, és csillapíthatod a fájdalmat. Persze ezt sem szabad túlzásba vinni, hiszen a túl fűszeres ételek fogyasztása károsíthatja emésztőrendszeredet - elég, ha épp egy csipetet használsz.

Igyál csalánteát!

A csalánt a gyógynövények között igazi csodaszerként emlegetik, hiszen sokoldalú hatásainak köszönhetően egészségedet és jó kondíciódat is segíthet megőrizni. A csalánlevélből készült teával felpörgetheted anyagcserédet, kitisztíthatod bélrendszered, felgyorsíthatod veseműködésed, továbbá megszüntetheted az állandó puffadásérzést, ami már önmagában is nagy sikerélmény lehet.

A csalántea fogyasztása kifejezetten ajánlott, ha hajlamos vagy vesekő, illetve vesehomok képződésére, emellett gyakran kínoz gyomorhurut, allergia és ízületi fájdalom. A csalánban található B- és C-vitamin, illetve a flavonoidok és a vas révén immunrendszeredet is megerősítheted. Mivel a csalánlevelet igen sok helyen megtalálni, szárítással te magad is készíthetsz teafüvet, azonban gyógynövényboltban is megvásárolhatod.

A szárított csalánlevélből készült teából naponta legfeljebb két bögrével fogyassz - nagyobb mennyiségben allergiás reakciókat válthat ki, illetve a túlzott vizelethajtás következtében vesegörcsöket okozhat.

Fűszerezz fahéjjal!

Amellett, hogy kellemes, édes illata és íze a kutatások szerint képes csökkenteni az édesség iránti vágyat, a fahéj olyan speciális hatóanyagokat tartalmaz, melyek segítségével csökkentheted véredben a káros koleszterinek szintjét és vérzsírszintedet, továbbá vércukorszintedet is normál tartományba terelheted.

A fahéj fogyasztásával fokozhatod anyagcsere-folyamataidat is, ezzel is biztosítva fogyókúrád sikerességét. A fahéj egyéb egészségvédő hatásokkal is bír: többek között enyhítheti a bélgörcsöket, a menstruációs fájdalmaidat, sőt, bélfertőzés esetén fertőtlenítő hatása is segítségedre lehet. A fahéjat használhatod gyümölcssaláták, turmixok és levesek ízesítéséhez, sőt, egyes szárnyasfélékből készült sülteket is igazán pikáns ízzel ajándékozhatsz meg, ha őrölt fahéjat szórsz rájuk. Ebben az esetben is fontos azonban a mértékletesség: mindig csak egy késhegynyit használj.

Használj fokhagymát!

Fokhagyma nélkül szinte elképzelhetetlen a magyar konyha: jellegzetes ízével és illatával különleges zamatot ad szinte minden ételnek.

Szakácskönyv egy kis extrával!

Mentes Anyu legújabb könyvét azoknak ajánljuk, akik egészségük érdekében vagy meggyőződésből különleges étrendet követnek, de azoknak is, akik csak inspirációt, új ízeket keresnek.

Most AJÁNDÉK üvegpalack és vászontáska is jár a könyv mellé!

Tekintsd meg ajánlatunkat,  kattints ide!

Promóció

Mindemellett azonban akkor is érdemes bevetned, ha egészségedet és karcsúságodat szeretnéd megőrizni. Számos orvosi kutatás bizonyította, hogy a fokhagyma képes csökkenteni a vércukorszintet és a koleszterinszintet, így fogyasztásával a szív- és érrendszeri betegségeket is megelőzheted.

Egyes kísérletek szerint a fokhagyma jó hatással van a zsíranyagcsere-folyamatokra is, rendszeres fogyasztásával továbbá felkészülhetsz a vírusokkal teli időszakokra, hisz kiváló immunerősítő hatással rendelkezik. Végül, de nem utolsósorban a fokhagyma jelentős antioxidáns-tartalma miatt a rákmegelőzésben is fontos szerepet tölt be. Mindezek miatt érdemes mindennap egy gerezd fokhagymát elfogyasztanod, lehetőleg nyersen - és este -, hiszen így tartalmazza maradéktalanul értékes hatóanyagait.

OLVASD EL EZT IS!

joghurt
  • joghurt
  • villámdiéták

5 nap, 3 kiló

no has ezdes
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Tüntesd el az úszógumit 2 hét alatt!

Ezt is szeretjük