10 hasznos nyújtógyakorlat, ha 80 kiló felett vagy: csináld őket naponta 2 percig, és nem fog fájni a hátad
Már ezzel a napi két perccel is rengeteget tehetsz az egészségedért.

jóga-nyújtás-túlsúly
Ez is érdekelhet

Nyarat varázsol a nappalidba a technológia (x)

Oda a kontroll, oda az önbizalom: mi állhat a gyakori vizelési inger mögött? (x)

Fontos ügy mellé állt a Tesco: Nézd meg, kik a támogatott szervezetek! (x)

Egy kattintás, és kész a bevásárlás: csak 1 forint a kiszállítás (x)

beauty and style

Tökéletesen ráncba szedett szemöldök: sminkes mutatja meg, mit szabad, és mit nem »

Elképesztő módon segíti a bőrmegújulást: a kalcium ráncok ellen is jó »

Farmerek nőiesen: így viseld a legmenőbb fazonokat nyár végén »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Sokaknak nincs idejük heti több alkalommal órákat izzadni az edzőteremben, a test átmozgatása azonban ettől függetlenül is rendkívül fontos. Hiszen a túlsúly, a mozgásszegény életmód, de még az ülőmunka is komoly egészségügyi kockázatot jelent a mindennapokban.

Ha a fogyni vágyó rászánja magát, már egészen röpke időn belül megtapasztalhatja, mennyi pozitív változás történik szervezetében, ha betervezi a nyújtást a mindennapjaiba. A gyakorlatokat reggel és este egyaránt gyakorolhatod, melyek mindössze négyperces mozgástól is hatásosak, illetve nagyobb túlsúllyal is végezhetőek.

Nyújtógyakorlatok nagy túlsúllyal

Bizonyítottan már napi négy perc nyújtómozgás is jelentősen élénkíti a vérkeringést, és átmozgatja az ízületeket. Ezzel egyrészt segít megelőzni a túlsúllyal járó fájdalmakat, emellett mintegy negyven kalóriát eléget.

Célszerű a kritikusan igénybe vett területekre, így a törzsre, a derékra és a hátizmokra összpontosítani a gyakorlatokat, melyek azért valamelyest a teljes testet is megmozgatják. Az alábbi hatékony, mégis egyszerű mozdulatokat akár filmezés közben is elvégezheted, mert még így is rengeteget tehetsz az egészségedért. Csináld a feladatokat naponta egy-egy percig az érezhető eredményért.

Képek forrása: Getty Images Hungary

Ezt is szeretjük