Ülőmunkát végzel, vagy túlsúlyos vagy? A legjobb nyújtások, hogy ne fájjon a hátad
Akár napi tíz perccel tehetsz az egészségedért.

nyujtas terd
Ez is érdekelhet

London gyerekkel is felejthetetlen: így tegyük kényelmessé az utat! (x)

Legyél az idei nyár divatdiktátora! (x)

Kellemetlen, gyakori vizelési inger: mit tehetsz ellene? (x)

A nő kétszer (x) - Szeretni kell, és pont.

Kimeríti a testet a kánikula: 4 bevált tipp a gyors felfrissüléshez (x)

beauty and style

Aszimmetrikus ajkak: így sminkelj, hogy arányosak legyenek »

Az 54 éves modell alakja akár egy húszévesé: Elle Macpherson ilyen csinos »

Így fedd el a géllakk lenövését otthon: műkörömnél is működik a trükk »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az ülőmunka, a túlsúly és a mozgásszegény életmód komoly egészségügyi kockázatot jelent, ezért különösen fontos, hogy napi rendszerességgel átmozgasd a tested, még akkor is, ha nincs időd órákat izzadni az edzéseken.

Akár a nap kezdete vagy zárása is lehet egy nyújtógyakorlatokból álló sorozat, ami mindössze tíz perc alatt is hatásos, sőt, nagyobb túlsúllyal is bátran végezhető. Ha betervezed ezt a mozgásformát a mindennapjaidba, több pozitív változást is elindítasz a szervezetedben.

Hasznos nyújtógyakorlatok

Tíz perc nyújtómozgás élénkíti a vérkeringésed, és átmozgatja az ízületeidet. Ezzel segít megelőzni a fájdalmakat, melyek jellemzően a túlsúlyt kísérik, valamint körülbelül harminc kalóriát is eléget. A legjobb, ha a nyújtás a kritikusan igénybe vett törzs-, derék- és hátizmokra irányul, de a teljes testet is megmozgatja egy picit. Mutatunk tíz hatékony, de egyszerű nyújtógyakorlatot, melyet akár a tévé előtt is gyorsan elvégezhetsz, mégis nagyon sokat segít abban, hogy egészséges maradj. Csináld mindegyiket egy-egy percig mindennap!

Ezt is szeretjük