Ülőmunkát végzel, vagy túlsúlyos vagy? A legjobb nyújtások, hogy ne fájjon a hátad
Akár napi tíz perccel tehetsz az egészségedért.

nyujtas terd
Ez is érdekelhet

A tökéletes gyerekszoba titkai - Így még a tanulás is jobban megy majd! (x)

Brasch Bence félmeztelenül csábít a mozivásznon (x)

Családi wellness-pihenés Sümegen: ha egy kicsit másra, többre vágysz (x)

Elkezdődött a 27. CAFe Budapest Kortárs Művészeti Fesztivál (x)

Beszállás! Nemsokára indul a Mikulás Expressz, siess, mert lemaradsz! (x)

beauty and style

Észbontóan nőies esküvői ruhák, modern hercegnőknek: 2019-ben ez lesz a divat »

Érzéki fotókon az 57 éves színésznő: Julianne Moore Photoshop nélkül is nagyon dögös »

Leteszteltük a világ első intelligens arctisztítóját – Eddig te sem tudtad, mi az a tiszta arcbőr »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az ülőmunka, a túlsúly és a mozgásszegény életmód komoly egészségügyi kockázatot jelent, ezért különösen fontos, hogy napi rendszerességgel átmozgasd a tested, még akkor is, ha nincs időd órákat izzadni az edzéseken.

Akár a nap kezdete vagy zárása is lehet egy nyújtógyakorlatokból álló sorozat, ami mindössze tíz perc alatt is hatásos, sőt, nagyobb túlsúllyal is bátran végezhető. Ha betervezed ezt a mozgásformát a mindennapjaidba, több pozitív változást is elindítasz a szervezetedben.

Hasznos nyújtógyakorlatok

Tíz perc nyújtómozgás élénkíti a vérkeringésed, és átmozgatja az ízületeidet. Ezzel segít megelőzni a fájdalmakat, melyek jellemzően a túlsúlyt kísérik, valamint körülbelül harminc kalóriát is eléget. A legjobb, ha a nyújtás a kritikusan igénybe vett törzs-, derék- és hátizmokra irányul, de a teljes testet is megmozgatja egy picit. Mutatunk tíz hatékony, de egyszerű nyújtógyakorlatot, melyet akár a tévé előtt is gyorsan elvégezhetsz, mégis nagyon sokat segít abban, hogy egészséges maradj. Csináld mindegyiket egy-egy percig mindennap!

Ezt is szeretjük