Szabadulj meg 10 kilótól!
Extra hatékony fehérjediéta
Ha szeretnél búcsút mondani a plusz kilóknak, valamint egészségesen, izomvesztés nélkül akarsz fogyni, próbáld ki a New York-i alapdiétát.

Ez is érdekelhet

Beszállás! Nemsokára indul a Mikulás Expressz, siess, mert lemaradsz! (x)

Családi wellness-pihenés Sümegen: ha egy kicsit másra, többre vágysz (x)

Elkezdődött a 27. CAFe Budapest Kortárs Művészeti Fesztivál (x)

A tökéletes gyerekszoba titkai - Így még a tanulás is jobban megy majd! (x)

Őszi stílustippek személyre szabva - Hogy idén ősszel Te diktáld a trendet! (x)

beauty and style

Lélegzetelállító menyasszonyi csokrok őszi hangulatban: nem fontos a vágott virág »

10 dolog a divatban, ami nagyon megváltozott a 2000-es évek eleje óta: egészen mást jelent most, mint akkor »

A H&M Moschino-kollekciója a 90-es évek teljes káoszát felvonultatja – Nem biztos, hogy ez lesz a kedvencünk »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A New York-i alapdiétát David Kirsch, egy amerikai fitneszklub tulajdonosa fejlesztette ki és publikálta 2004-ben. A tudományos megalapozottságú diéta a megnövelt fehérjebevitel bizonyított zsírégető hatására épít. Ha szeretnél tartós, izomvesztés nélküli fogyást elérni, érdemes belevágnod.

Hogy működik a diéta?

Táplálkozási szempontból a kúra alacsony szénhidráttartalmú és magas fehérjetartalmú. A nyolchetes diéta három szakaszból áll.

Első szakasza a legszigorúbb, ugyanis kirekeszti a kenyeret és más keményítőket, az édes ételeket, a gyümölcsöket, a legtöbb zsírfajtát és az alkoholt. Az ajánlott két hét alatt a fogyókúrás célok elérése érdekében az első szakasz szigorú étrendjét 45-90 perces súlyzós, medicinlabdás napi edzéssel kombinálja. A gyakorlatokat tízperces miniedzésekre is feloszthatod.

A szintén kéthetes második szakasz során elfogyaszthatsz napi egy adag szénhidrátot tízórai, uzsonna vagy ebéd formájában.

A diéta a harmadik szakaszt négy hétre ajánlja, azonban ezt a részt igazából már élethosszig tartó programnak szánja. Míg az első és második szakasz alapvetően alacsony kalória- és szénhidráttartalmú étrendet ajánl, addig a harmadik szakasz során fogyaszthatsz gyümölcsöt, teljes kiőrlésű lisztből készült ételeket, bort, olykor-olykor pedig süteményt is.

Ezektől az úgynevezett csalóka fogásoktól függetlenül azonban a diéta továbbra is megmarad alacsony kalóriatartalmúnak. Ha nyolc héten át követed, akár 8-10 kilótól is megszabadulhatsz, méghozzá fokozatosan és biztonságosan.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy pohár fehérjedús étkezéshelyettesítő shake.
Tízórai: két főtt tojásfehérje.
Ebéd: 15 dkg roston sült pulykahús, egy bögre kelbimbó, egy bögre vegyes zöldség.
Uzsonna: két főtt tojásfehérje.
Vacsora: egy pohár fehérjedús étkezéshelyettesítő shake.

2. nap

Reggeli: egy pohár fehérjedús étkezéshelyettesítő shake.
Tízórai: tíz szem mandula.
Ebéd: 10 dkg csirkemell, negyed bögre mexikói salsa, egy bögre párolt spenót, fél bögre vegyes zöldség.
Uzsonna: két főtt tojásfehérje.
Vacsora: 10 dkg roston sült halszelet, egy bögre karfiolpüré, fél bögre zöldsaláta.

3. nap

Reggeli: egy pohár fehérjedús étkezéshelyettesítő shake.
Tízórai: tíz szem mandula.
Ebéd: 15 dkg csirkemell, egy bögre párolt spenót.
Uzsonna: két főtt tojásfehérje.
Vacsora: egy pohár fehérjedús étkezéshelyettesítő shake.

4. nap

Reggeli: egy pohár fehérjedús étkezéshelyettesítő shake.
Tízórai: tíz szem mandula.
Ebéd: 10 dkg pulykából készült vagdalt hús, egy bögre párolt brokkoli, fél bögre vegyes zöldség.
Uzsonna: két főtt tojásfehérje.
Vacsora: 10 dkg pulykahúsos csili, egy bögre zöldsaláta.

5. nap

Reggeli: két főtt tojásfehérje, fél bögre shiitake gomba.
Tízórai: két sült tojásfehérje.
Ebéd: 10 dkg grillezett lazac, egy bögre párolt spárga, fél bögre vegyes zöldség.
Uzsonna: tíz szem mandula.
Vacsora: 15 dkg zöldsaláta pulykahúscsíkokkal.

6. nap

Reggeli: egy pohár fehérjedús étkezéshelyettesítő shake.
Tízórai: 7 dkg grillezett lazac.
Ebéd: egy pohár fehérjedús étkezéshelyettesítő shake.
Uzsonna: zöldség tetszőleges mennyiségben.
Vacsora: egy pohár fehérjedús étkezéshelyettesítő shake.

7. nap

Reggeli: két főtt tojásfehérje, két paradicsom.
Tízórai: két sült tojásfehérje.
Ebéd: 10 dkg pulykából készült vagdalt hús, egy bögre vegyes zöldség.
Uzsonna: tíz szem mandula.
Vacsora: 10 dkg grillezett csirkemell, egy bögre vegyes zöldsaláta.

Az étkezést helyettesítő fehérjeitalokat és turmixokat fitnesz-szaküzletekben vásárolhatod meg. Az ételadagok kiméréséhez 2 dl-es bögrét használj.

Fontos!
A diétát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd, mindenképp kérd ki háziorvosod véleményét!

Cikkünk a Nagy diétaválasztó című könyv alapján készült.

OLVASD EL EZT IS!

no has ezdes
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Tüntesd el az úszógumit 2 hét alatt!

kivi vitamin
  • c-vitamin
  • fogyasztó praktikák

A legerősebb zsírégető vitamin

Ezt is szeretjük