Hizlalónak tartják, pedig nem feltétlenül az: 9 finom étel, amiről nem kötelező lemondanod
Csak egy kevés megkötést kell betartanod, hogy ne hizlaljanak.

fank vagy alma
Ez is érdekelhet

Letti története megmutatja, hogy a reménytelen helyzetből is van kiút (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Színésznők, akiket az egész ország imád (x)

Egyedülálló szolgáltatásokat kínáló, újépítésű lakások a XIII. kerületben: Idén extra kedvezménnyel! (x)

Tudod már, hol egyél október 8. és 13. között?

beauty and style

Ez a minta még a kockásat is lekörözi idén: a legdivatosabb pöttyös darabok, árakkal »

Tippek gyors körömnövekedéshez: nincs többé repedezés és letörés »

Új trend a szépségápolásban: jön az N-beauty, ami az egyszerűségre törekszik »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Széles körben elterjedt tévhit, hogy a fogyókúra alatt keveset kell enni, és, amikor mégis kerül valami a tányérra, akkor is csak a száraz csirkemell és a saláta jöhet szóba. A fogyás valóban csak akkor fog beindulni, ha kevesebb kalóriát viszel be, mint amennyit a szervezeted felhasznál, mégsem kell átesni a ló másik oldalára. 

A túlzottan drasztikus diéták nem vezetnek jó eredményhez, csak visszahízáshoz. Egy olyan étrend, melyet három-hat hónapon keresztül már csakis nagy nehézségek árán tudnál tartani, vagy akár az egészségedre is veszélyes lenne, egyértelműen a túlzás kategóriába esik. Ahhoz, hogy egy étrend jól tartható legyen, szükséges, hogy rendszeres, legalább napi háromszori étkezésre legyen lehetőséged, és ne zárj ki túlzottan sokféle ételt, mert, ha mégis, akkor a táplálkozásod nem lesz elég változatos.

Nem hizlaló ételek

A következő táplálékokat sok fogyni vágyó zárja ki az étrendjéből, pedig ez nem feltétlenül indokolt. Megfelelő fogyasztásukkal ezek az ételek nem hizlalnak, sőt, egy részük kiválóan támogat a céljaid elérésében. Hiba lenne teljesen lemondani róluk! 

Ezt is szeretjük