Egy ruhaméretet hízol tőle évente
Mégsem veszel tudomást róla
A munka közbeni nassolás összezavarhatja az anyagcserét, és túlsúlyhoz vezethet.

Ez is érdekelhet

Lépj most a gondtalan nyugdíjas éveidért! (x)

Tippek hogyan hozd a legjobb formád télen is - a hideg idő nem akadály! (x)

7 tipp kényelmes ajándékvásárláshoz - találd meg a legjobb ajánlatot! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

beauty and style

Gyönyörű, natúr smink karácsonyra: ezt viseld, ha nem akarsz túlzásokba esni »

Ez az app segít, hogy mindig hidratált legyél: figyelmeztet, mennyi vizet kell innod »

Zavarba ejtő fotókon pózol a 16 éves modell: az arca egy kislányé, de nőként néz a kamerába »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha munkaidőben, két étkezés közben rád tör az éhség, könnyen lehet, hogy bekapsz egy szelet csokit, vagy eszel egy kis kekszet.

Valószínűleg nem veszed észre, ha ez a cselekedet szokásoddá válik, pedig cseppet sem elhanyagolható tényező, ha súlyproblémáid vannak.

Évente egy ruhaméretet hízhatsz tőle

A Daily Mail nemrégiben megjelent cikke szerint a napközben bekapott falatok miatt akár évente egy ruhaméretet is hízhatsz. A statisztikák arról árulkodnak, az átlagember naponta legalább kétszer fogyaszt valamilyen rágcsálnivalót, de a megkérdezettek 30%-ennél többször is nassol munka közben.

A legnépszerűbb a keksz, a megkérdezettek 42%-a rendszeresen kibont egy-egy csomaggal. A kekszet szorosan követi a csokoládé, amelyre az emberek 38%-a voksolt, és dobogós lett a sült krumpli is, 32%-kal. A negyedik helyen a különféle sütemények állnak, 13%-kal.

Stresszkezelés sütivel

A megkérdezettek 33%-a elismerte, hogy gyakran a stresszt oldja egy-egy falat nassolnivalóval, 22%-uk pedig azt mondta, szüksége van a magas cukortartalmú élelmiszerekre, hogy bírja a délutáni rohanást.

Egészségesebb nassolnivalót!

Bár elsőre nem tűnik soknak pár szelet csokoládé vagy keksz, melyet két étkezés között, az íróasztalnál ülve fogyasztasz el, valójában ezeknek a nassolnivalóknak magas lehet a kalória-, cukor- és a telítettzsír-tartalma. Ha ilyenkor mandarint, salátát vagy olajos só nélküli magvakat fogyasztanál, nem ugrana meg olyan hirtelen a vércukorszinted, és nem kellene tartanod a súlygyarapodástól.

Válassz tudatosabban ebédet!

Dr. Sarah Brewer táplálkozási szakértő szerint, ha az emberek jobban odafigyelnének arra, hogy mit esznek a főétkezések során, kevesebb hizlaló rágcsálnivaló szerepelne az étrendjükben. Amennyiben a hétköznapok során elfogyasztott ebédjeid nagy része hirtelen ötlettől vezérelve vásárolt pizzákból és hamburgerekből áll, vércukorszinted a nap során komoly ingadozást mutat, így délután szükségét érzed, hogy bekapj egy csokit vagy sütit.

A magas glikémiás indexű táplálékok fogyasztása következtében ugyanis hirtelen sok glükóz jut a szervezetedbe, vércukorszinted gyorsan megemelkedik, majd - rövid időn belül - ugyanilyen gyorsasággal vissza is zuhan. Ilyenkor érzed, hogy a semmiből tört rád a farkaséhség, és muszáj bekapnod valamit. Kattints korábbi cikkünkre, és ismerj meg néhány alacsony glikémiás indexű táplálékot.

Ezt is szeretjük