Napi 10 perc a tökéletes testért: a leghatásosabb alakformáló gyakorlatok
Czanik Balázs ezúttal a páros Capoeira aerobik világába kalauzol el képes bemutatója segítségével.

Dia

	Helyezkedj el a képen látható módon.

Helyezkedj el a képen látható módon.

Dia

	Ebből a testhelyzetből végez háromszor 50 törzsfordítást, majd ismételd meg a gyakorlatot a másik oldalra is.

Ebből a testhelyzetből végez háromszor 50 törzsfordítást, majd ismételd meg a gyakorlatot a másik oldalra is.

Dia

	Helyezkedj el mélyguggolásban. Karjaidat emeld előre.

Helyezkedj el mélyguggolásban. Karjaidat emeld előre.

Dia

	Ebből a helyzetből végezz kitöréseket váltott lábbal, két percig folyamatosan.

Ebből a helyzetből végezz kitöréseket váltott lábbal, két percig folyamatosan.

Dia

	Vedd fel a képen látható pozíciót, ügyelve arra, hogy a feneked ne érjen le a talajra.

Vedd fel a képen látható pozíciót, ügyelve arra, hogy a feneked ne érjen le a talajra.

Dia

 	Hajts végre háromszor 50 lábemelést, majd ne feledkezz el a másik oldalról se.

Hajts végre háromszor 50 lábemelést, majd ne feledkezz el a másik oldalról se.

Dia

	Az utolsó gyakorlat kiindulóhelyzete a fekvőtámasz.

Az utolsó gyakorlat kiindulóhelyzete a fekvőtámasz.

Dia

	Végezz karhajlítás-nyújtásokat törzscsavarással, mindkét oldalra háromszor 10-et.

Végezz karhajlítás-nyújtásokat törzscsavarással, mindkét oldalra háromszor 10-et.

Ezt is szeretjük
Fotó: