Mínusz 5 kiló 2 hét alatt
A világ egyik leghatásosabb diétája
Ha augusztus végén mész nyaralni, még van egy kis időd, hogy formába lendülj. Próbáld ki a bécsi diétát!

Ez is érdekelhet

Tiltott szerelem a Szegedi Szabadtéri Játékokon (x)

A nyugdíjasotthonból mentek fellépni: 40 év után újra színpadra álltak a szereplők (x)

„Azt mondták, örökre feküdni fog” (x)

A szabad gyöknek mindent szabad? (x)

Van, amiben nagyon rosszak a magyarok - az utolsó helyen állunk az EU-ban, és ez szomorú

beauty and style

6 sminktipp szemüvegeseknek: azonnal kiemelik a tekintetet »

7 egyszerű, villámgyors félig feltűzött frizura: mindenki el tudja készíteni »

A legjobb C-vitaminos arckrémek: csökkentik a ráncokat és pajzsként védik a bőrt »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Két hét alatt garantáltan három-öt kilót fogyhatsz, ráadásul a szakemberek szerint a leadott kilók sem kezdenek el felkúszni a diéta befejeztével, ha a bécsi módszert követed. Ha hét napig tartod a diétát, három-négy kilótól szabadulhatsz meg, ha pedig az eredeti, kéthetes verziót választod, akár öt kiló súlyfelesleg is távozhat.

A hivatalosan kéthetes bécsi diétának nevezett módszert a Bécsi Táplálkozástudományi Intézet ismertette először. A módszer igen szigorú, ezért következetességet és önfegyelmet igényel, azonban hatására jelentős változások indulnak meg testedben - többek között anyagcseréd és emésztésed terén -, minek köszönhetően az eredmény sem lesz rövid távú, annak ellenére, hogy a bécsi diéta elsősorban a csökkentett kalóriamennyiség bevitelére építi sikerét.

Kiknek ajánlott a diéta?

A bécsi diéta azoknak ajánlott, akik számára nem probléma, hogy saját maguk készítsék el az előírt ételeket, ugyanis semmiféle készétel nem fogyasztható a fogyókúra ideje alatt. Sőt, csak azt eheted, amit te magad készítettél friss alapanyagokból.

Az étrend ugyan szigorú, de változatos. Nem jár szenvedéssel a betartása, de - mint minden fogyókúra - követel némi önfegyelmet. Az ételeket nem lehet lecserélni vagy mással helyettesíteni. Pontosan a hét napra megadott ételsort kell elfogyasztanod.

Az előírt étkezési rend szigorú betartásával a szervezetben anyagcsere-változás jön létre, minek köszönhetően az ígéret szerint akár három évig is megőrizheted elért testsúlyodat.

Mire kell ügyelni a diéta során?

Ha péksüteményt eszel, akkor az mindig teljes kiőrlésű lisztből készüljön, kerüld a fehérkenyeret! A zsír, az alkohol és a fehércukor fogyasztása a diéta teljes időtartama alatt tiltott tevékenységnek számít. Ha ezek közül bármelyiket fogyasztod, a diéta eredménytelen lesz. A barnacukor egy kis mennyiségben engedélyezett, hiszen ez a fajta táplálék sokkal egészségesebb fehér társánál. Az ételeket sózhatod, de mértékkel, valamint óvakodj a túlzott olajhasználattól is.

Mintaétrend

Az egyhetes étrendet szigorúan be kell tartani, nem szabad felcserélni az ebédet és a vacsorát. Az étrendet két hétig alkalmazhatod, utána vissza kell állnod a normál étkezésre. Ha többet szeretnél fogyni, legalább kéthetes szünetet kell tartanod, mielőtt belevágsz a következő hétbe vagy a 14 napos bécsi diétába. Tízóraira és uzsonnára elfogyaszthatsz egy-egy bögre nyers vagy párolt zöldséget.

1. nap

Reggeli: egy csésze feketekávé.
Ebéd: két kemény tojás, egy bögre spenót kevés rántással elkészítve. 
Vacsora: 20 dkg csirkehús egy-két bögre zöldsalátával és párolt zellerrel.

2. nap

Reggeli: 2 dl kávé sovány tejjel, egy magos kifli.
Ebéd: 20 dkg csirkehús egy bögre zöldsalátával, egy bögre gyümölcs - nem lehet kompót.
Vacsora: két szelet főtt sonka.

3. nap

Reggeli: 2 dl tejeskávé sovány tejből, egy teljes kiőrlésű zsemle.
Ebéd: egy főtt tojás egy bögre zöldsalátával és egy paradicsommal.
Vacsora: 10 dkg sonka egy bögre zöldsalátával.

4. nap

Reggeli: egy csésze feketekávé, egy magos zsemle.
Ebéd: két tojás egy nyers sárgarépával és 15 dkg sovány sajttal.
Vacsora: egy kis doboz natúr joghurt gyümölccsel megszórva.

5. nap

Reggeli: két reszelt sárgarépa citrommal, 2 dl kávé sovány tejjel.
Ebéd: 20 dkg dinsztelt hal tetszőleges mennyiségű paradicsommal.
Vacsora: 20 dkg sült csirkehús egy bögre zöldsalátával.

6. nap

Reggeli: egy csésze feketekávé, egy magos zsemle.
Ebéd: 20 dkg grillezett csirkemell egy bögre salátával.
Vacsora: két főtt tojás egy sárgarépával.

Fontos!
A diétát ne tartsd tovább az előírt időtartamnál. Az adagok kiméréséhez használj két decis bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

7. nap

Reggeli: 3 dl citromos tea.
Ebéd: 20 dkg grillezett csirkehús, egy bögre gyümölcs.
Vacsora: bármit szabad enni bármilyen mennyiségben, kivéve a tiltott ételeket.

Ne feledkezz meg a bőséges folyadékfogyasztásról sem, illetve a rendszeres testmozgásról, ami minden fogyókúra nélkülözhetetlen része.

OLVASD EL EZT IS!

sparga
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

5 kiló mínusz éhezés nélkül - Tartható, zsírbontó diéta

Ezt is szeretjük