Mínusz 3 kiló 7 nap alatt: így fogynak a francia nők!
Sok zöldség és gyümölcs, harmonikus étrend, könnyű borok és némi testmozgás. Röviden így jellemezhető a francia diéta.

Nyereményjáték

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

Nyerd meg a szerelemsegítő, ezüst szívcsakra nyakláncot, mely segít megtalálni, amire vágysz! (x)

összesen 2 db játék
Ez is érdekelhet

Sok nő itt hibázik: így kell kezelni a bakteriális fertőzést - Nincs olyan, hogy valami mindenre jó (x)

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

beauty and style

20 nőies öltözék, ami a kiegészítőktől olyan szemrevaló »

Mit viselj, ha nincs mit felvenned? 5 szett fantáziátlan napokra »

Az egész arcát piros rúzzsal sminkelte ki: ez lett az eredménye »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Nem csodadiétáról van szó, sokkal inkább néhány táplálkozási szokás megváltoztatásáról, ám rövid idő alatt komoly eredményt érhetsz el. A francia diéta alapja Mireille Guiliano: A francia nők nem híznak című könyve.

Nem kell kalóriákat számolgatnod, nincsenek nehéz edzések, inkább arra kell összpontosítanod, hogy az elfogyasztott ételek minősége megfelelő legyen, illetve törekedj a kiegyensúlyozott táplálkozásra.

Így működik a francia diéta

Kicsi adagok, minőségi ételek

Fontos, hogy naponta legalább három - de még jobb, ha öt - alkalommal egyél. Ne fogyassz el túl nagy adagokat, ne edd magad degeszre: elég, ha csak 70-80%-ig van tele a gyomrod. Ne nélkülözz semmilyen egészséges ételt, és minden étkezéskor fogyassz fehérjét, zsírt és szénhidrátot is.

Ügyelj a minőségre, felejtsd el a félkész és túlságosan feldolgozott élelmiszereket, a zsíros húsokat - a franciák szinte egyáltalán nem esznek sertést. A főétkezést ne helyettesítsd turmixokkal, teákkal. Fogyassz viszont bátran étkezés közben egy pohár könnyű bort - minden nap.

Ízletes zöldségek, gyümölcsök

A nyári szezonban szerencsére nem kell sokat gondolkoznod azon, hogy milyen idénygyümölcsök közül válogathatsz. Bátran fogyassz cseresznyét, epret, meggyet, dinnyét vagy bármit, amit megkívánsz. A zöldségek közül különösen ajánlott a zeller, a retek, a brokkoli, a paradicsom. Ízesítsd ételeidet fokhagymával, kakukkfűvel, bazsalikommal, tárkonnyal, borssal - ezek mind a francia konyha jellegzetes fűszerei.

Egy kis mozgás

Amellett, hogy odafigyelsz a táplálkozásra, ne feledkezz meg a mozgásról se. Nem kell különösebben megerőltetned magad, inkább arra törekedj, hogy érezd jól magad a bőrödben attól, hogy nem a televízió előtt töltöd az estédet.

Kocogj, kerékpározz esténként, vagy csak tegyél egyórás sétát a szabadban. A lényeg, hogy minden napba férjen bele egy kevés mozgás.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy bögre könnyű tejeskávé, egy croissant vékonyan megkenve dzsemmel.
Tízórai: egy alma.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell grillezett zöldségkörettel.
Uzsonna: egy marék olajbogyó.
Vacsora: egy bögre müzli bogyós gyümölcsökkel.

Salaktalaníts!

Ha segítséget keresel a salaktalanító kúrához, kattints az alábbi dobozra, és válogass a táplálékok között!

2. nap

Reggeli: fél teljes kiőrlésű bagett, egy teáskanál fűszeres light vaj.
Tízórai: 10 dkg camembert sajt.
Ebéd: 15 dkg roston sült pulyka, sült zöldségek.
Uzsonna: egy pohár élőflórás natúr joghurt.
Vacsora: egy kis adag tonhalsaláta.

3. nap

Reggeli: egy pohár kefir, fél grépfrút, pirítós.
Tízórai: 10 dkg edami sajt.
Ebéd: 20 dkg párolt csirkemell zsírszegény joghurtos kapormártással meglocsolva.
Uzsonna: egy tányér hagymaleves.
Vacsora: bazsalikomos paradicsomsaláta.

OLVASD EL EZT IS!

francia
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

Végleges fogyás: heti 2 kiló mínusz!

toscanai
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

5 kiló mínusz a Toscana-diétával

mediterran
  • mediterrán étrend
  • diéta a tartós fogyásért

4 hét, 9 kiló

Blog.hu ajánló