A 8 leghatékonyabb miniszalagos gyakorlat: égetik a kalóriát, és tónusos testet varázsolnak
A miniszalagos gyakorlatokkal rezisztenciaedzést lehet végezni, ami hatékonyan égeti a kalóriákat, és tónusosabbá teszi a testet is.

GettyImages-1143294542
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

A gumiszalagos edzések, legyen szó bármilyen szalagról, az ellenállási erő ellenében dolgoztatják meg az izmokat. Nagyon sokoldalúan használhatóak, az egész testet át lehet mozgatni velük.

A miniszalagok, erősítő gumiszalagok vagy gumihurkok különböző méretben és vastagságban érhetőek el a boltok polcain, gyenge-közepes-erős-extra erős változatokban kaphatóak. Érdemes többfajtát is szerezni belőlük, hogy a gyakorlatoknál variálni lehessen az erősséget.

Minigumiszalagos edzések

A gumiszalagok nyúlás közben egyre nagyobb ellenállást biztosítanak, így egyre nehezebb dolgozni is velük a gyakorlatok végzésekor, szinte bármilyen már ismert testmozgást lehet nehezíteni velük. Nagyon könnyű szállítani őket, minél kisebbek, annál nagyobb ellenállással szemben dolgoztatják meg az izmokat. Folyamatos izomfeszülés zajlik a gyakorlatok alatt, így eleinte érdemes gyengébb ellenállású szalaggal végezni őket. Javasolt legalább hetente 2-szer, jó esetben 4-szer beiktatnia 15-20 perces gumiszalagos edzést. Szakértők szerint ez a mozgásforma hatékonyabban égeti a zsírt, mint a kardiózás, és megmozgatja a mélyizmokat is.

(Képek forrása: Getty Images Hungary.)

Ezt is szeretjük