Lassítják az anyagcserét, felborítják a hormonokat, hizlalnak, és mégis csinálod őket
Ezekről szokj le
A legjobb, ha már idén elkezded.

Ez is érdekelhet

Aranytojást tojó tyúk - bemutatjuk a LUSH 2020-as húsvéti kollekcióját (x)

Tiszta lakás, ragyogó jókedv (x)

Nátha, megfázás, influenza, vagy a „legrosszabb“…. (x)

Törzshajlítás 1440-szer? Naponta?! (x)

Kert és erkély: a Te otthonod (x)

beauty and style

5 szépségtrükk, amire az arab nők esküsznek: sokáig fiatal marad tőle a bőrük »

Alessandra Ambrosio bikinis fotói elhozzák a nyár hangulatát: szexin pózol a szupermodell a kampányban »

Erősíti a hajat és természetes színezőként is szolgál: a diófalevél tea sok mindenre jó »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Komoly sarkítás azt állítani, hogy a táplálkozás az egyetlen felelőse a hízásnak. Arról ugyanis sokkal kevesebb szó esik, hogy mi miatt is alakul ki olyan étvágy, ami hízást von maga után. Ennek hátterében legtöbbször olyan szokások állnak, amelyekről csak kevesen sejtik, hogy valójában milyen jelentős összefüggésben állnak a táplálkozással, illetve az azt befolyásoló hormonrendszerrel.

Mutatunk egy sor olyan szokást, mely rejtett oka lehet a hízásnak, hiszen durván növeli az étvágyat és lassítja az anyagcserét. Próbálj meg róluk mihamarabb leszokni, így könnyebben kordában tarthatod a súlyodat!

Hasznos szokások, amiktől karcsúbb leszel

Pár másodpercet igényelnek csak, mégis, ezek az apróságok segítenek, hogy több kalóriát égess, sőt, általánosan egészségesebb legyél.

Ezt is szeretjük