Méregtelenítő-zsírolvasztó diéta a feszesebb combokért: a narancsbőrt is csökkenti

A megfelelő étrend a kötőszövetekre is hatással van.

Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

A hűvösebb időben ösztönösen nyúlunk a tartalmasabb ételekért, ez azonban - a nyári bulik hatásával karöltve - göröngyös nyomokat hagyhat a combok és a fenék tájékán.

A helytelen táplálkozás következtében az anyagcsere lelassul, a méreganyagok felhalmozódnak, a kötőszövetek meglazulnak, és máris néhány pluszcentit veszel észre a lábaidon.

A méregtelenítés és a vízhajtás a legfontosabb

Ahhoz, hogy a kötőszövetek, ezzel együtt pedig a combjaid is visszanyerjék régi, feszes formájukat, először is meg kell szabadulnod a lerakódott salak- és méreganyagoktól, valamint a szövetek közé beágyazódott fölösleges víztől.

Ehhez élelmi rostokban, vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag étrendre van szükséged, és fontos odafigyelned a fehérjebevitelre is, hogy izmaidat újra a legjobb formájukba hozd.

Egyél sok friss, nyers zöldséget és gyümölcsöt, reggelente pedig igyál zöld teát, és a nap hátralévő részében is ügyelj a megfelelő folyadékfogyasztára.

Kerüld a cukor, a fehér liszt, a kávé és a fekete tea fogyasztását, valamint a dohányzást, ezek ugyanis lassítják az anyagcserédet, így a méreganyagok nem tudnak távozni, és a kötőszövetek továbbra is lazák maradnak - ez esetben pedig nem fogsz tudni leszámolni a narancsbőrrel.

Megfelelő étrenddel sokat tehetsz azért, hogy combjaid karcsúbbak és feszesebbek legyenek, és a narancsbőr is eltűnjön, de az izmok régi feszességét csak rendszeres tornával állíthatod vissza.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy bögre zabkása, fél bögre bogyós gyümölcs, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy zellerszár.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre savanyú káposzta.
Uzsonna: egy marék mandula.
Vacsora: egy szelet sült sütőtök.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

2. nap

Reggeli: egy bögre gyümölcssaláta, egy kis poharas joghurt, egy marék napraforgó mag, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy répa.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal, egy bögre párolt brokkoli.
Uzsonna: egy marék szilva.
Vacsora: egy bögre Cézár-saláta.

3. nap

Reggeli: turmix egy pohár tejből, egy banánból, egy marék áfonyából és egy kis poharas joghurtból.
Tízórai: egy marék dió.
Ebéd: egy bögre lencsefőzelék lisztes habarás nélkül.
Uzsonna: fél grépfrút.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű pirítós padlizsánkrémmel.

4. nap

Reggeli: egy bögre görögsaláta, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy szelet korpás keksz.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre fokhagymás-citromos saláta.
Uzsonna: egy kivi.
Vacsora: egy bögre Waldorf-saláta.

Három szakácskönyv ingyenes szállítással!


Mentes Anyu szakácskönyveit azoknak ajánljuk, akik egészségük érdekében vagy meggyőződésből különleges étrendet követnek, de azoknak is, akik csak inspirációt, új ízeket keresnek.

MOST INGYENES HÁZHOZSZÁLLÍTÁSSAL!

Tekintsd meg ajánlatunkat,  kattints ide!

Promóció

5. nap

Reggeli: három evőkanál teljes kiőrlésű zabpehely, két evőkanál teljes kiőrlésű gabonapehely, egy kis poharas joghurt, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy marék sült gesztenye.
Ebéd: egy bögre zöldséges tonhalsaláta, majonéz nélkül.
Uzsonna: egy paradicsom.
Vacsora: egy bögre körte-dió saláta.

Ezt is szeretjük