Méregtelenítő-zsírolvasztó diéta a feszesebb combokért: a narancsbőrt is csökkenti
A megfelelő étrend a kötőszövetekre is hatással van.

Ez is érdekelhet

„A természetben értjük meg, kik vagyunk” – Grecsó Krisztián író az Erdei Vándortáborokról (x)

A 14 éves Endike beszélni kezdett (x)

Szorongás, elégedetlenség, magány – hogyan jutottunk el ide és hogyan léphetünk ki belőle?

Sári bíró - az idők változnak, de az emberek valójában nem (x)

Trendi új illat a világhírű Acqua Coloniától - Íme az egzotikus 4711 kölni (x)

beauty and style

Kipróbáltuk: tényleg feszesedik a bőr a növényi kollagéntől? Új lifting hatású termékcsaládot teszteltünk »

Az 53 éves Cindy Crawford elképesztően dögös: bőrruhát húzott és motorra pattant »

Fiatalítja a bőrt és a gyulladást is lehúzza: házi arcmaszk áfonyával »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A hűvösebb időben ösztönösen nyúlunk a tartalmasabb ételekért, ez azonban - a nyári bulik hatásával karöltve - göröngyös nyomokat hagyhat a combok és a fenék tájékán.

A helytelen táplálkozás következtében az anyagcsere lelassul, a méreganyagok felhalmozódnak, a kötőszövetek meglazulnak, és máris néhány pluszcentit veszel észre a lábaidon.

A méregtelenítés és a vízhajtás a legfontosabb

Ahhoz, hogy a kötőszövetek, ezzel együtt pedig a combjaid is visszanyerjék régi, feszes formájukat, először is meg kell szabadulnod a lerakódott salak- és méreganyagoktól, valamint a szövetek közé beágyazódott fölösleges víztől.

Ehhez élelmi rostokban, vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag étrendre van szükséged, és fontos odafigyelned a fehérjebevitelre is, hogy izmaidat újra a legjobb formájukba hozd.

Egyél sok friss, nyers zöldséget és gyümölcsöt, reggelente pedig igyál zöld teát, és a nap hátralévő részében is ügyelj a megfelelő folyadékfogyasztára.

Kerüld a cukor, a fehér liszt, a kávé és a fekete tea fogyasztását, valamint a dohányzást, ezek ugyanis lassítják az anyagcserédet, így a méreganyagok nem tudnak távozni, és a kötőszövetek továbbra is lazák maradnak - ez esetben pedig nem fogsz tudni leszámolni a narancsbőrrel.

Megfelelő étrenddel sokat tehetsz azért, hogy combjaid karcsúbbak és feszesebbek legyenek, és a narancsbőr is eltűnjön, de az izmok régi feszességét csak rendszeres tornával állíthatod vissza.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy bögre zabkása, fél bögre bogyós gyümölcs, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy zellerszár.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre savanyú káposzta.
Uzsonna: egy marék mandula.
Vacsora: egy szelet sült sütőtök.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

2. nap

Reggeli: egy bögre gyümölcssaláta, egy kis poharas joghurt, egy marék napraforgó mag, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy répa.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal, egy bögre párolt brokkoli.
Uzsonna: egy marék szilva.
Vacsora: egy bögre Cézár-saláta.

3. nap

Reggeli: turmix egy pohár tejből, egy banánból, egy marék áfonyából és egy kis poharas joghurtból.
Tízórai: egy marék dió.
Ebéd: egy bögre lencsefőzelék lisztes habarás nélkül.
Uzsonna: fél grépfrút.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű pirítós padlizsánkrémmel.

4. nap

Reggeli: egy bögre görögsaláta, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy szelet korpás keksz.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre fokhagymás-citromos saláta.
Uzsonna: egy kivi.
Vacsora: egy bögre Waldorf-saláta.

Mondj igent magadra!

A Femina Extra 4 alkalmas önfejlesztő sikerkurzusán Szily Nóra pszichológus és coach vezetésével elérheted, hogy elégedett, sikeres és boldog legyél az élet bármely területén.

Hogyan mondjunk nemet lelkiismeret-furdalás nélkül?

A boldogság és siker alapjai, azaz miért fontos önzőnek lenni?

A kommunikáció, mint az érdekérvényesítés kulcsa: a bizalomépítéstől a hatásgyakorlásig

Burnout, vagyis amikor már semminek nincs értelme

A kurzusról pontos részleteket itt találsz.

Jegyek kizárólag online érhetők el, korlátozott számban.

Helyszín: MEMO ház – 1077 Budapest, Wesselényi utca 73.

Időpont: 2020. március 6., március 26., április 16., május 7.

Promóció

5. nap

Reggeli: három evőkanál teljes kiőrlésű zabpehely, két evőkanál teljes kiőrlésű gabonapehely, egy kis poharas joghurt, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy marék sült gesztenye.
Ebéd: egy bögre zöldséges tonhalsaláta, majonéz nélkül.
Uzsonna: egy paradicsom.
Vacsora: egy bögre körte-dió saláta.

Ezt is szeretjük