Mennyi futás kell a fogyáshoz? Ennyi a minimálisan ajánlott mennyiség
Hány perc kell a zsírégető folyamatok beindulásához?

futas telies
Ez is érdekelhet

Távolból csukni-nyitni? Hasznos és kényelmes választás az okos tetőablak (x)

A magyar irodalom gyöngyszeme (x)

Teszteld le bőröd állapotát! (x)

Figyelem: neked sem egyenesek a lábujjaid? (x)

Önmagunk és a ruháink illata fontosabb mint gondolnánk (x)

beauty and style

Isteni dinnyefagyi, ami nem tesz keresztbe a fogyókúrának: 2 összetevőből elkészül »

5 híres 50 év feletti nő, aki plasztikáztatott és nem kellett megbánnia: jól néznek ki, művi hatás nélkül »

Tónusos test edzőtermi gépek nélkül: izometrikus gyakorlatok otthonra »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha régóta fontolgatod, hogy a rendszeresen lejárnál a közeli parkba futni, a  ideális időszak ez a kezdéshez. Nincs már túl meleg, de nem kell még nagyon vastag kabát sem a sportoláshoz.

Amennyiben nem egyszerűen egészséged megőrzése érdekében sportolnál, hanem szeretnél fogyni is a futással, valószínűleg felmerült már benned a kérdés: mennyi ideig tartson az edzés?

Mennyi futás kell a fogyáshoz?

Nyilván nem érdemes 10 perc futás kedvéért felhúzni az edzőcuccot, ugyanakkor 60 percig sem kell folyamatosan futnod. A fogyás beindulásához körülbelül 30-40 perc futás szükséges. Ha kezdő vagy, ajánlott beszerezned egy pulzusmérő órát, amellyel ellenőrizheted, hogy pulzusod a zsírégetés szempontjából ideális tartományban - 120-140 között - mozog-e.

A séta is hasznos

Amennyiben nagyon régen edzettél - különösen, ha jelentős túlsúlyod van -, kezdetben elég a gyors tempójú séta, és csak lassan válts át a futásra. Ami pedig a legfontosabb, heti legalább három-négy alkalommal járj el kocogni - rendszeresség hiányában ugyanis az egész nem sokat ér.

A legidősebb fotók a világon

A kor csupán illúzió? Legalábbis nem feltétlenül jelent akadályt, ha sportolásról van szó.

Ezt is szeretjük