Hány felülést kell végezni a lapos hashoz? A minimális mennyiség
A kardió edzés és a megfelelő diéta mellett a hasizomgyakorlatok is segítik a fogyást.

felfelules
Ez is érdekelhet

Lépj most a gondtalan nyugdíjas éveidért! (x)

Tippek hogyan hozd a legjobb formád télen is - a hideg idő nem akadály! (x)

7 tipp kényelmes ajándékvásárláshoz - találd meg a legjobb ajánlatot! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

beauty and style

Zavarba ejtő fotókon pózol a 16 éves modell: az arca egy kislányé, de nőként néz a kamerába »

2019 legnőiesebb rövid frizurái: inspiráló bob fazonok egyenesen a szalonokból »

Nem is gondolnád, mire jó még a szegfűszeg: nagy hasznát veheted, ha elfogyott a szemöldökceruzád »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A hasizomgyakorlatoknak komoly szerep jut az edzés során, hiszen segítségükkel megelőzhető a derékfájás, erősödik a törzsizomzat.

Csökkentik a derék körméretét, ugyanakkor fontos tudnod, hogy a testzsírszázalék minimalizálásában nem játszanak komoly szerepet ezek a gyakorlatok.

Ahhoz másra - többek között az energiabevitel csökkentésére, valamint kardió edzésre - is szükséged van.

A lapos has titka

Csökkentett kalóriabevitel

Személyi edzők is elismerik, hogy a lapos has eléréséhez elsősorban csökkentett kalória- és magas rosttartalmú étrendre van szükség.

Fontos, hogy hanyagold a finomított szénhidrátokat - fehér lisztet, cukrot -, és fogyassz helyettük teljes kiőrlésű pékárukat, tésztaféléket, xilitet, sztíviát.

A napi kalóriaadagodat korábbi cikkünkre kattintva könnyen kiszámolhatod, de alapvetően igaz, hogy egy átlagos felnőtt számára 1200-1500 kalória napi energiabevitel ajánlott.

Kardió edzés

A zsírégetés legjobb módja - függetlenül attól, hogy milyen testrészről van szó - a kardió edzés. A lapos hashoz tehát - éppúgy, mint a formás lábhoz vagy fenékhez - alapvetően futásra, kerékpározásra, illetve intervall edzésre van szükség. Korábbi cikkünkre kattintva megtudhatod, milyen sportokkal égetheted el a legtöbb kalóriát.

Mennyi felülést érdemes végezned?

Bár önmagában a hasizomgyakorlatoktól nem lesz laposabb a hasad, de fontos részét képezik a törzsedzésnek, javítják a tartást, karcsúsítják a derekad. Érdemes tehát a diéta és a rendszeres sport mellett ezeket is végezned: az egyre csökkenő zsírréteg alatt megmutatkozik majd a feszes hasizom.

Érdemes naponta legalább 3x20 ismétlést végezned ahhoz, hogy mielőbb megmutatkozzon az eredmény. Végezz olyan gyakorlatokat is, amelyekkel nem csak az egyenes, hanem a ferde hasizmot is megdolgoztatod. Az alábbi videóban bemutatunk három remek hasformáló gyakorlatot.

Ezt is szeretjük