A mélyizmokat dolgoztatják meg! Feszesítő, szálkásító gyakorlatok
Napi 10 perc is elég
Hatékonyan égetik a zsírt.

Ez is érdekelhet

Hőségben is tökéletes választás az ország legjobb játszóparkja! (x)

Kszi, Simon – Mindenkinek jár egy első szerelem (x)

Daganatos betegek életét menti meg világszerte az őssejtterápia - Ezen betegségek gyógyításában lehet sikeres még (x)

Ezen a filmen sírt a cannes-i filmfesztivál közönsége - Egy fél mozijegy áráért megnézheted (x)

beauty and style

5 nyári cipőfazon, ami nem mutatja a lábkörmödet, mégis csinos »

Ez a színésznő a nagybetűs nő: a 41 éves Jessica Chastain fotóin ámulunk »

Izmos has és kerek popsi percek alatt: megosztja a módszer a netezőket »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Nehéz olyan gyakorlatokat találni, amelyek igazán hatékonyan feszesítenek, formálnak, és a zsírt is égetik, miközben nem kell hozzájuk ugrálni vagy különféle konditermi gépeket használni. A jóga-, a pilates-, a body art- és a callanetics-gyakorlatok is főként a mélyizmokat tornáztatják meg. Ennek köszönhetően a tónusok erősebben lesznek majd láthatóak, megemelkednek, feszesebbek lesznek az egyes testrészeid, és a combod, a hasad, a csípőd és a feneked is látványosan átrendeződik majd.

Több kalóriát égetsz vele, mint futással!

Ha a konditerem szóba sem jöhet, a futáshoz meg hideg van, akkor se add fel a mozgást! Mutatunk négy nagyon hatékony gyakorlatot, amit otthon is elvégezhetsz.

Ezt is szeretjük