A mélyizmokat dolgoztatják meg! Feszesítő, szálkásító gyakorlatok
Napi 10 perc is elég
Hatékonyan égetik a zsírt.

Ez is érdekelhet

Ki ne szeretné előre látni a jövőt? (x)

Letti története megmutatja, hogy a reménytelen helyzetből is van kiút (x)

Borozzunk együtt: legyél trendszetter, válaszolj, nyerj! (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Bonyodalom a Hotel Numerában. (x)

beauty and style

A pulóver még soha nem volt ennyire nőies: már nem a farmer a legjobb barátja »

Amiért a tej nem jó a bőrnek: tudományosan is igazolva »

Hatékony, házi praktikák korpa ellen: 4 tipp az egészséges fejbőrért »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Nehéz olyan gyakorlatokat találni, amelyek igazán hatékonyan feszesítenek, formálnak, és a zsírt is égetik, miközben nem kell hozzájuk ugrálni vagy különféle konditermi gépeket használni. A jóga-, a pilates-, a body art- és a callanetics-gyakorlatok is főként a mélyizmokat tornáztatják meg. Ennek köszönhetően a tónusok erősebben lesznek majd láthatóak, megemelkednek, feszesebbek lesznek az egyes testrészeid, és a combod, a hasad, a csípőd és a feneked is látványosan átrendeződik majd.

Több kalóriát égetsz vele, mint futással!

Ha a konditerem szóba sem jöhet, a futáshoz meg hideg van, akkor se add fel a mozgást! Mutatunk négy nagyon hatékony gyakorlatot, amit otthon is elvégezhetsz.

Ezt is szeretjük