Ugyanannyi kalória, de az egyikből sokkal többet ehetsz
Háromszor jóllakottabb leszel, ha okosan döntesz
Ilyen ételekkel könnyebb a diéta.

nagykep?cikkid=165202&kep=gabonapehely zabpehely1-lead

Dia

	Nagyobbacska gumicukrokból és kemény cukorkából is 50 gramm, azaz körülbelül hat szem tesz ki 200 kalóriát, mely csaknem színtiszta gyors felszívódású szénhidrát, ami alig laktat. Ezzel szemben 200 kalóriányi zellerszárat nemhogy nassolnivalóként, de főétkezésre sem tudnál megenni, hiszen 1425 grammban találsz ennyi energiát.

Nagyobbacska gumicukrokból és kemény cukorkából is 50 gramm, azaz körülbelül hat szem tesz ki 200 kalóriát, mely csaknem színtiszta gyors felszívódású szénhidrát, ami alig laktat. Ezzel szemben 200 kalóriányi zellerszárat nemhogy nassolnivalóként, de főétkezésre sem tudnál megenni, hiszen 1425 grammban találsz ennyi energiát.

Dia

	Egy finom péksüteménynek már a felénél elfogy a 200 kalóriás keret, hiszen körülbelül 56 grammban van ennyi energia. Ha ehelyett azonban inkább dinnyét nassolsz, jókora adagot, 553 grammot ehetsz, és kihasználhatod a gyümölcs vízhajtó, béltisztító hatását.

Egy finom péksüteménynek már a felénél elfogy a 200 kalóriás keret, hiszen körülbelül 56 grammban van ennyi energia. Ha ehelyett azonban inkább dinnyét nassolsz, jókora adagot, 553 grammot ehetsz, és kihasználhatod a gyümölcs vízhajtó, béltisztító hatását.

Dia

	Ha színes, cukros gabonapelyhet eszel, nagyjából két púpos evőkanálig, 51 grammig juthatsz, ám zabpehelyből kiadós 294 gramm fér az adagba, mely tele van rostokkal, és a belőle származó szénhidrát is lassú felszívódású, így nem okoz nagy kilengéseket a vércukorszintedben.

Ha színes, cukros gabonapelyhet eszel, nagyjából két púpos evőkanálig, 51 grammig juthatsz, ám zabpehelyből kiadós 294 gramm fér az adagba, mely tele van rostokkal, és a belőle származó szénhidrát is lassú felszívódású, így nem okoz nagy kilengéseket a vércukorszintedben.

Dia

	73 gramm sült krumpli nem túlzottan laktató, noha ez máris 200 kalória. Ehelyett akár egy jókora tál, több mint 400 gramm salátát is megehetnél dresszing nélkül.

73 gramm sült krumpli nem túlzottan laktató, noha ez máris 200 kalória. Ehelyett akár egy jókora tál, több mint 400 gramm salátát is megehetnél dresszing nélkül.

Dia

	A vaj és más tömény zsírok 28 grammjában van körülbelül 200 kalória, ám ez nem azt jelenti, hogy teljesen el kellene hagynod őket! Ahelyett azonban, hogy megvajaznád a kenyeret, fogyassz inkább pár szelet avokádót, melyből 125 gramm tesz ki 200 kalóriát, ám ez is képes biztosítani a többek között vitaminok felszívódásához szükséges egészséges zsírokat.

A vaj és más tömény zsírok 28 grammjában van körülbelül 200 kalória, ám ez nem azt jelenti, hogy teljesen el kellene hagynod őket! Ahelyett azonban, hogy megvajaznád a kenyeret, fogyassz inkább pár szelet avokádót, melyből 125 gramm tesz ki 200 kalóriát, ám ez is képes biztosítani a többek között vitaminok felszívódásához szükséges egészséges zsírokat.

Dia

	200 kalóriát hasznosít a szervezeted egy aprócska szelet, 34 grammos baconből, ám a sovány húsokban, például a pulykasonkában 204 grammban van ugyanilyen mennyiség.

200 kalóriát hasznosít a szervezeted egy aprócska szelet, 34 grammos baconből, ám a sovány húsokban, például a pulykasonkában 204 grammban van ugyanilyen mennyiség.

Dia

	Az aszalt gyümölcsök sok-sok cukrot tartalmaznak, és növényi rostjaik is csak egy kicsit javítanak a helyzeten. Míg 200 kalóriába nyolc szem, azaz 83 gramm szárított barack fér, addig nyers kiviből 328 grammot ehetsz.

Az aszalt gyümölcsök sok-sok cukrot tartalmaznak, és növényi rostjaik is csak egy kicsit javítanak a helyzeten. Míg 200 kalóriába nyolc szem, azaz 83 gramm szárított barack fér, addig nyers kiviből 328 grammot ehetsz.

Ezt is szeretjük
Fotó: