8 hatásos mellemelő gyakorlat otthoni edzéshez: csak egy ásványvizes palack kell hozzá
Feszes ciciket varázsol az alábbi gyakorlatsor.

GettyImages-1195776312
beauty and style
Top olvasott cikkek

Az idő előrehaladtával a bőrünk veszít feszességéből és rugalmasságából, ez alól pedig a cicik sem jelentenek kivételt. Bár genetikailag meghatározott, hogy kinek mikor kezd el megereszkedni a melle, ilyenkor nem a sebészkés jelenti az azonnali megoldást. Vannak olyan hatásos gyakorlatok, amelyek a melleket tartó izmokat erősítik, miközben a vérkeringést is javítják ezen a területen.

A legjobb természetes megoldás az, ha az ember edzésre fogja a mellizmait, mert így a keblek is jobban festenek egy idő után. A súlyzós edzésekkel nem a mell laza zsírszövetét, hanem a zsírszövet alatt fekvő izmokat dolgoztatod meg. A zsírszövet alá plusz szövetek épülnek, amelyek megemelik a mellkast, ezáltal formásabbá varázsolják a ciciket.

8 hatásos mellemelő gyakorlat

Az alábbi gyakorlatsor elvégzéséhez súlyzók helyett akár egy-egy másfél literes ásványvizes palack is megteszi. A mellemelő gyakorlatokat végezd heti kétszer, mellé heti egy-két alkalommal iktass be teljes testet átmozgató gyakorlatokat is az anyagcsere pörgetése, valamint más izomcsoportok megmozgatása végett. 

Szakácskönyv egy kis extrával!

Mentes Anyu legújabb könyvét azoknak ajánljuk, akik egészségük érdekében vagy meggyőződésből különleges étrendet követnek, de azoknak is, akik csak inspirációt, új ízeket keresnek.

Most AJÁNDÉK üvegpalack és vászontáska is jár a könyv mellé!

Tekintsd meg ajánlatunkat,  kattints ide!

Promóció

Borító- és ajánlóképek:  Getty Images Hungary

Ezt is szeretjük