Mediterrán tésztadiéta: lapos has egy hét alatt
Ha szereted a mediterrán konyhát, ugyanakkor ledobnád az úszógumit, akkor diétánk segítségedre lesz! Egyél annyit, amennyit jólesik!

Ez is érdekelhet

Nyerj 2 főre szóló, 3 éjszakás nyaralást Ausztriába, az aktív pihenés paradicsomába (x)

Ingyenes lesz Budapest legnagyobb szezonnyitó borfesztiválja - Ekkor érdemes a Városligetbe menni (x)

Így csókolj, ha csábítani akarsz - Eláruljuk a tökéletes csók titkait (x)

Horváth Éva iszonyú cuki cicával fotózkodott - Elárulta, miért (x)

beauty and style

10 egyszerű mód, ahogy a fehér pólót viselheted: hogy változatos legyen »

10 perces intenzív hasizomtorna: leizzasztja a felesleges zsírt »

40 évesen leöregezték, 60 felett újra a márka arca lett a gyönyörű színésznő »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az olasz nőkre minden fogyókúrázó irigy, hiszen - nem törődve a súlyukkal - folyton tésztát esznek, mégis tökéletes az alakjuk. Ha szereted az mediterrán konyha ízvilágát, akkor most eljött a te időd is, ugyanis diétánk pontosan a tésztára épít.

Tésztával az irigyelt alakért

Ha hozzá vagy szokva a rendszeres étkezéshez, akkor a diéták során bizonyára az jelenti a legnagyobb kihívást, hogy nem ehetsz annyit, amennyi jólesne.

Szerencsére a durumlisztből készült ételek - azon kívül, hogy egészségesek - laktatók, így nem fogsz csillagokat látni az éhségtől a diéta végére. Nem beszélve arról, hogy egy hét alatt akár még a hasadat elcsúfító kisebb párnácskáktól is megszabadulhatsz.

Így csináld!

A tojás nélkül készített, megfelelő szénhidráttartalmú durumtészták vitaminokban gazdag zöldségekkel és gyümölcsökkel társítva kordában tartják a szervezetedben zajló anyagcsere-folyamatokat, valamint a zsírlebontást. Mivel a durumtészta rostanyagokban gazdag, teltségérzetet biztosít, ezért elég, ha napi háromszor eszel.

A diéta során lényeges szempont, hogy legalább napi két liter folyadékot megigyál, elsősorban ásványvizet és gyógyteát, ugyanakkor legalább ennyire fontos, hogy tartózkodj a kávé- és üdítőfogyasztástól.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy bögre zabkása.
Ebéd: 20 dkg paradicsomszószos penne.
Vacsora: egy bögre görögsaláta.

2. nap

Reggeli: 10 dkg túró, egy paradicsom.
Ebéd: 15 dkg zöldséges ravioli.
Vacsora: egy bögre tonhalsaláta olívabogyóval.

3. nap

Reggeli: két lágy tojás, egy szelet teljes kiőrlésű gabonából készült kenyér.
Ebéd: 20 dkg gombás lasagne.
Vacsora: egy bögre joghurtos tésztasaláta.

Fontos!
A diéta egy hétig tartható. A diétát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd, mindenképp kérd ki háziorvosod véleményét!

4. nap

Reggeli: egy bögre paradicsomsaláta.
Ebéd: 20 dkg tagliatelle zöldséges mártással.
Vacsora: egy bögre görög saláta.

5. nap

Reggeli: két kemény tojás, egy répa.
Ebéd: 15 dkg carbonara spagetti.
Vacsora: egy bögre paradicsomos tésztasaláta.

6. nap

Reggeli: egy kefir, egy lágy tojás.
Ebéd: 20 dkg pestós penne, fél bögre paradicsomsaláta.
Vacsora: egy bögre tzatziki saláta.

7. nap

Reggeli: 10 dkg túró, fél bögre paradicsomsaláta.
Ebéd: 20 dkg spenótos lasagne.
Vacsora: egy bögre bazsalikomos tésztasaláta.

Cikkünk megírásában a Nagy Fogyikönyv segített, mely az Illia Kiadó gondozásában jelent meg.

Blog.hu ajánló