Mediterrán tésztadiéta: lapos has egy hét alatt
Ha szereted a mediterrán konyhát, ugyanakkor ledobnád az úszógumit, akkor diétánk segítségedre lesz! Egyél annyit, amennyit jólesik!

Ez is érdekelhet

Beszállás! Nemsokára indul a Mikulás Expressz, siess, mert lemaradsz! (x)

Családi wellness-pihenés Sümegen: ha egy kicsit másra, többre vágysz (x)

Elkezdődött a 27. CAFe Budapest Kortárs Művészeti Fesztivál (x)

A tökéletes gyerekszoba titkai - Így még a tanulás is jobban megy majd! (x)

Őszi stílustippek személyre szabva - Hogy idén ősszel Te diktáld a trendet! (x)

beauty and style

A középső Baldwin lány bomba alakot villantott: izmos hasán ámulunk »

Villámgyorsan eltűnik a pattanás nyoma: pár óra alatt hat a természetes szer »

Gyönyörű nő lett az egykori gyereksztárból: 20 évesen rá sem ismerünk »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az olasz nőkre minden fogyókúrázó irigy, hiszen - nem törődve a súlyukkal - folyton tésztát esznek, mégis tökéletes az alakjuk. Ha szereted az mediterrán konyha ízvilágát, akkor most eljött a te időd is, ugyanis diétánk pontosan a tésztára épít.

Tésztával az irigyelt alakért

Ha hozzá vagy szokva a rendszeres étkezéshez, akkor a diéták során bizonyára az jelenti a legnagyobb kihívást, hogy nem ehetsz annyit, amennyi jólesne.

Szerencsére a durumlisztből készült ételek - azon kívül, hogy egészségesek - laktatók, így nem fogsz csillagokat látni az éhségtől a diéta végére. Nem beszélve arról, hogy egy hét alatt akár még a hasadat elcsúfító kisebb párnácskáktól is megszabadulhatsz.

Így csináld!

A tojás nélkül készített, megfelelő szénhidráttartalmú durumtészták vitaminokban gazdag zöldségekkel és gyümölcsökkel társítva kordában tartják a szervezetedben zajló anyagcsere-folyamatokat, valamint a zsírlebontást. Mivel a durumtészta rostanyagokban gazdag, teltségérzetet biztosít, ezért elég, ha napi háromszor eszel.

A diéta során lényeges szempont, hogy legalább napi két liter folyadékot megigyál, elsősorban ásványvizet és gyógyteát, ugyanakkor legalább ennyire fontos, hogy tartózkodj a kávé- és üdítőfogyasztástól.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy bögre zabkása.
Ebéd: 20 dkg paradicsomszószos penne.
Vacsora: egy bögre görögsaláta.

2. nap

Reggeli: 10 dkg túró, egy paradicsom.
Ebéd: 15 dkg zöldséges ravioli.
Vacsora: egy bögre tonhalsaláta olívabogyóval.

3. nap

Reggeli: két lágy tojás, egy szelet teljes kiőrlésű gabonából készült kenyér.
Ebéd: 20 dkg gombás lasagne.
Vacsora: egy bögre joghurtos tésztasaláta.

Fontos!
A diéta egy hétig tartható. A diétát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd, mindenképp kérd ki háziorvosod véleményét!

4. nap

Reggeli: egy bögre paradicsomsaláta.
Ebéd: 20 dkg tagliatelle zöldséges mártással.
Vacsora: egy bögre görög saláta.

5. nap

Reggeli: két kemény tojás, egy répa.
Ebéd: 15 dkg carbonara spagetti.
Vacsora: egy bögre paradicsomos tésztasaláta.

6. nap

Reggeli: egy kefir, egy lágy tojás.
Ebéd: 20 dkg pestós penne, fél bögre paradicsomsaláta.
Vacsora: egy bögre tzatziki saláta.

7. nap

Reggeli: 10 dkg túró, fél bögre paradicsomsaláta.
Ebéd: 20 dkg spenótos lasagne.
Vacsora: egy bögre bazsalikomos tésztasaláta.

Cikkünk megírásában a Nagy Fogyikönyv segített, mely az Illia Kiadó gondozásában jelent meg.

Ezt is szeretjük