Hasra hízol? Ez a 6 hétköznapi táplálék felelhet érte
Iktasd ki az étrendedből!
A hasi hízás mögött a vízháztartás felborulása is állhat.

csipsz ragcsalnivalo cukorka
Ez is érdekelhet

Távolból csukni-nyitni? Hasznos és kényelmes választás az okos tetőablak (x)

A magyar irodalom gyöngyszeme (x)

Teszteld le bőröd állapotát! (x)

Figyelem: neked sem egyenesek a lábujjaid? (x)

Önmagunk és a ruháink illata fontosabb mint gondolnánk (x)

beauty and style

Isteni dinnyefagyi, ami nem tesz keresztbe a fogyókúrának: 2 összetevőből elkészül »

5 híres 50 év feletti nő, aki plasztikáztatott és nem kellett megbánnia: jól néznek ki, művi hatás nélkül »

Tónusos test edzőtermi gépek nélkül: izometrikus gyakorlatok otthonra »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A hasi hízás mögött sokszor nem pusztán a finomított szénhidrátok állnak, hanem a mértéktelen sófogyasztás. Ennek oka, hogy a test vízháztartását a nátrium-kálium egyensúlya szabályozza. Ha túl sok nátriumban gazdag élelmiszert viszel be a szervezetedbe, az vízvisszatartást eredményez, ami többek között a hastájékon jelenik meg plusz centik formájában. Az alábbiakban összegyűjtöttünk néhány olyan élelmiszert, ami veszélyesen magas sótartalommal bír.

 
Ezt is szeretjük