Hasra hízol? Ez a 6 hétköznapi táplálék felelhet érte
Iktasd ki az étrendedből!
A hasi hízás mögött a vízháztartás felborulása is állhat.

csipsz ragcsalnivalo cukorka
Ez is érdekelhet

Ki ne szeretné előre látni a jövőt? (x)

Letti története megmutatja, hogy a reménytelen helyzetből is van kiút (x)

Borozzunk együtt: legyél trendszetter, válaszolj, nyerj! (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Bonyodalom a Hotel Numerában. (x)

beauty and style

Bőrápoló olajok kismamáknak striák ellen: gyengéd, de mély ápolást adnak »

Ezt idd reggelire, ha másnapos vagy: ínycsiklandó, hidratáló turmix »

Hogyan lesz az irodai outfit fantáziadús? 6 nélkülözhetetlen ruhadarabot mutatunk »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A hasi hízás mögött sokszor nem pusztán a finomított szénhidrátok állnak, hanem a mértéktelen sófogyasztás. Ennek oka, hogy a test vízháztartását a nátrium-kálium egyensúlya szabályozza. Ha túl sok nátriumban gazdag élelmiszert viszel be a szervezetedbe, az vízvisszatartást eredményez, ami többek között a hastájékon jelenik meg plusz centik formájában. Az alábbiakban összegyűjtöttünk néhány olyan élelmiszert, ami veszélyesen magas sótartalommal bír.

 
Ezt is szeretjük