A legbiztosabb zsírégető módszer
Próbáld ki te is!
Ha fogyni akarsz, a hagyományos praktikákon kívül bevetheted az egyik legújabb karcsúsító módszert, a lúgosító étrendet is.

Ez is érdekelhet

Télen-nyáron nélkülözhetetlen bulikellék: megtehetsz bármit, mert nem érzel semmit (x)

A szabadban töltött idő egészségre gyakorolt pozitív hatása minden multivitaminnál többet ér (x)

Meglepő fellépést vállalt Mező Misi: közel 600 fiatal énekelt vele (x)

7 dolog, ami károsítja, és ami védi az idegeinket (x)

beauty and style

Szorítja, nyomja a lábad a cipő? Okos trükkök, melyekkel kényelmessé teheted »

Tökéletes szemöldök gyanta nélkül: így fésüld, hogy szedni is alig kelljen »

Nincs köldöke a Victoria’s Secret modelljének: ilyen a hasa retus nélkül »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A zsírégetés és méregtelenítés után a fogyókúrák egyik legnépszerűbb jelszava a lúgosítás, sokak szerint ugyanis a túlsúly és az elhízás a szervezet elsavasodásának egyenes következménye. Ha a problémát orvosolni szeretnéd, el kell sajátítanod a lúgosító, vagyis savtalanító táplálkozás alapjait.

A lúgosító hatású élelmiszerek széles skálája áll a rendelkezésedre, így egyszerre étkezhetsz egészségesen és változatosan. Nem mindegy azonban, hogy mely napszakban mit eszel. Egy kis odafigyeléssel és következetességgel azonban felgyorsíthatod a lúgosítás folyamatát, amit szervezeted sokszorosan meghálál majd.

Reggel

Fogyaszthatsz valamilyen citrusféléből készült gyümölcslevet - lehetőleg frissen facsarva, kevés vízzel vagy szénsavmentes ásványvízzel hígítva -, aszalt gyümölcsöt, nyers gyümölcsöt vagy valamilyen gabonaféleséget. Ha a citruslét választasz, mondj le a müzliről, és viszont. Az aszalt vagy a nyers gyümölcsöt viszont minden további nélkül belekeverheted a müzlibe, és kevés mézzel ízesítheted.

A legjobb, ha az erősen vízhajtó hatású kávét kiiktatod a reggeliből, illetve koffeinmentes gabonakávéval váltod ki. Ha nem tudsz felébredni a jól megszokott feketéd nélkül, folyadékpótlásként igyál meg rá egy nagy pohár vizet.

Délben

A napnak ebben a szakában érdemes a szervezetedbe juttatni az olyan bázikus hatású táplálékokat, mint például a zöldségleves különböző válfajai, a sötétzöld levelű zöldségek, valamint a zöldfűszerek. A húst minél többször váltsd ki a szintén kiváló fehérjeforrást jelentő hüvelyesekkel: babbal, lencsével, vörös lencsével, sárgaborsóval, csicseriborsóval.

Ezek nemcsak lúgosítanak, de zsír- és kalóriatartalmuk is alacsonyabb, mint a húsoké. Jótékony hatásúak a rakott, párolt vagy blansírozott zöldségek is, különösen, ha az adott évszaknak megfelelő fajtákat választod.

Köretként fogyassz valamilyen főtt gabonát. Ha nincs időd vagy kedved főzni, salátát is készíthetsz, lehetőleg minél többféle nyers idényzöldségből. Dresszingként locsold meg kevés olívaolajjal, ízesítsd citromlével, illetve - lehetőség szerint ugyancsak friss – zöldfűszerekkel. Teljes kiőrlésű lisztből készült kenyeret vagy péksüteményt ehetsz hozzá.

Délután

Ekkorra az anyagcsere-folyamatok lelassulnak, így a nyers ételek - gyümölcsök, zöldségek - könnyebben erjedésnek indulnak a szervezetedben. Fogyassz helyettük valamilyen teljes kiőrlésű lisztből készült péksüteményt vagy gabonapelyhet.

Este

Bár sok család számára a vacsora jelenti a főétkezést, az ne legyen túl kiadós. A mennyiség helyett a minőségre helyezd a hangsúlyt. Az egésznapos rohanás után add meg a módját ennek az étkezésnek: nyugodtan, kényelmesen egyél, és gondosan rágj meg minden falatot.
Fogyassz párolt vagy blansírozott zöldségeket - lehetőleg olyanokat, amelyek a föld fölött nőnek, de természetesen némi fehér- vagy sárgarépával, esetleg paszternákkal sem árthatsz magadnak.

A napnak ebben a szakában intenzíven fejti ki hatását a vöröskáposzta, amely a szervezet számára szükséges vitaminok csaknem mindegyikét tartalmazza.

Saját levében, lassú tűzön párold meg, hogy a benne lévő értékes tápanyagok minél kevésbé károsodjanak. Fűszerezheted kevés tengeri sóval, őrölt köménnyel, fehérborssal, esetleg egy kis vajat is tehetsz rá - a margarint viszont kerüld.

Cikkünk az Ideál Magazin írása alapján készült.

OLVASD EL EZT IS!

epres
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Emésztésjavító, zsírapasztó diéta

no has ezdes
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Tüntesd el az úszógumit 2 hét alatt!

Ezt is szeretjük