2 kiló mínusz 1 hét alatt lilakáposztával
Zsírégető mintaétrend
A lilakáposzta többek között magas rosttartalma miatt remek választás, ha fogyni akarsz.

Ez is érdekelhet

Hőségben is tökéletes választás az ország legjobb játszóparkja! (x)

Kszi, Simon – Mindenkinek jár egy első szerelem (x)

Daganatos betegek életét menti meg világszerte az őssejtterápia - Ezen betegségek gyógyításában lehet sikeres még (x)

Ezen a filmen sírt a cannes-i filmfesztivál közönsége - Egy fél mozijegy áráért megnézheted (x)

beauty and style

Divattippek testalkat szerint: ezeket az elveket kövesd, és mindenki a nőt látja meg benned »

Kim Basinger 22 éves lánya tiszta anyja: épp csak merészebben öltözködik »

Mamafarmer nőiesen: ilyen szexi tud lenni nyáron »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A lila- vagy vöröskáposzta kedvelt téli csemege, melyet legtöbben sült húsok mellé fogyasztanak köretnek.

A népszerű zöldség azonban nemcsak finom, de egészséges is - egy megfelelő étrenddel kombinálva pedig segít a fogyásban.

Fogyj lilakáposztával!

A vöröskáposzta színét az antocianin adja - a növényi festékanyag erős antioxidáns tulajdonsággal bír. Ennek, valamint a benne lévő glükorafanin, szulforafán és indol-3-karbinol nevű vegyületeknek köszönhetően - melyek más keresztesvirágzatú zöldségekben is megtalálhatóak - kiváló rákellenes táplálék.

A lilakáposzta alacsony kalóriatartalma - száz gramm mindössze 30 kalória -, valamint magas rosttartalma miatt kiváló fogyókúrás csemege, amely segíti az anyagcserét és hosszú időre biztosítja a teltségérzetet. Fogyaszthatod nyersen - így többet megőriz a benne lévő hasznos A-, B- és C-vitaminokból, valamint kálium-, kalcium- és foszfortartalmából -, de párolva is remek választás. Vásárláskor arra figyelj, hogy hibátlan, élénk színű, de ne feketés-lila káposztát válassz.

Mintaétrend

Az alábbi étrendhez nem kell túl szigorúan tartanod magad, inkább csak útmutatóként szolgál. Ha két étkezés közben megéhezel, fogyassz bátran valamilyen zöldséget vagy gyümölcsöt, a délelőtti órákban sózatlan olajos magvat.

1. nap

Reggeli: egy adag kiviturmix.
Tízórai: egy marék dió, egy pohár élőflórás kefir.
Ebéd: sült libacomb párolt lilakáposztával.
Uzsonna: egy reszelt alma fahéjjal, pár szem korpás keksz.
Vacsora: gyömbéres lilakáposzta saláta.

2. nap

Reggeli: két lágy tojás, teljes kiőrlésű pirítóssal, olajbogyóval.
Tízórai: egy csésze tejes kávé teljes kiőrlésű muffinnal.
Ebéd: lilakáposztás quinoa mandulával.
Uzsonna: lilakáposztás vitaminsaláta.
Vacsora: egy adag zöldségleves.

3. nap

Reggeli: egy adag zabkása mandarinnal, fahéjjal, lenmaggal és dióval.
Tízórai: egy marék sózatlan kesudió, egy narancs.
Ebéd: gyorstál barna rizzsel.
Uzsonna: egy pohár élőflórás natúr joghurt körtével.
Vacsora: narancsos lilakáposzta-saláta.

Ezt is szeretjük