Ez a legeslegrosszabb reggeli, ha fogyni akarsz: sokan mégis mindennap ezt eszik
Ha te is, akkor számíthatsz a plusz kilókra.

Ez is érdekelhet

Nyerj 2 főre szóló, 3 éjszakás nyaralást Ausztriába, az aktív pihenés paradicsomába (x)

Ingyenes lesz Budapest legnagyobb szezonnyitó borfesztiválja - Ekkor érdemes a Városligetbe menni (x)

Így csókolj, ha csábítani akarsz - Eláruljuk a tökéletes csók titkait (x)

Horváth Éva iszonyú cuki cicával fotózkodott - Elárulta, miért (x)

beauty and style

Ezeket a gyors trükköket vesd be, ha sehogy sem áll a hajad reggel »

Divat 70 kiló felett: őt kövesd az Instán, ha molett vagy, és szeretsz öltözködni »

A szezon legnépszerűbb farmernadrágjai 8 ezer forint alatt »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A reggeli a nap egyik legfontosabb étkezése, mely a fogyókúra során még nagyobb jelentőséget kap, hiszen meghatározza egész napra az étvágy alakulását. Éppen ezért nem mindegy, hogy mit eszel, hiszen az állandóan rád törő éhségért a rosszul megválasztott reggeli felelhet.

Péksütemények és pelyhek reggelire

Sokan kutyafuttában péksüteményekkel oldják meg a reggelit, noha ezek - különösen az édes változatok - nem ajánlottak a diéta alatt. Sajnos nem jó megoldás a fogyáshoz, ha egyszerűen csak kevesebbet eszel belőlük, hiszen a péksütik bővelkednek gyors felszívódású szénhidrátokban, melyek hamar megdobják a vércukorszintedet, ami hamarosan visszaesik, és ismét megéhezel.

Szintén nem ideális csökkentett szénhidráttartalmú péksüteményekre váltani, hiszen ezek is tartalmaznak általában fehér lisztet és cukrot, bár valóban kevesebbet. A különböző reggelizőpelyhek és müzlik ugyanilyen problémát okoznak: látszólag egészségesek, valójában azonban jócskán van bennük cukor. Amikor ilyeneket válogatsz, mindig ellenőrizd az összetevők listáját.

Ugyancsak érdemes elhagyni a reggeli italok cukrozását, ami hullámzást indíthat el a vércukorszintben. Emellett pedig próbálj odafigyelni arra, hogy legyen időd rendesen leülni reggelizni, és ne olvass, dolgozz étkezés közben!

Inkább ezeket próbáld ki

Válassz kedvencet ebből a hét egészséges reggeliből, melyek támogatják a fogyást, eltelítenek, és pörgésben tartják az anyagcserédet.

Blog.hu ajánló