Így lesz lapos a hasad 1 hét alatt
Ereszd le az úszógumidat!
Vízhajtó táplálékokkal, illetve magas rosttartalmú ételekkel megszabadulhatsz a pocaktól.

Ez is érdekelhet

Tippek hogyan hozd a legjobb formád télen is - a hideg idő nem akadály! (x)

Csatlakozz te is Fördős Zéhez, és #FőzzAGYERMEKEKÉRT! (x)

Megvan az év legnagyobb gyermekelőadása: ha szemfüles vagy, jövőre megnézheted! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

Négy dekortrend, amivel biztosra mehetsz karácsonykor (x)

beauty and style

Felejtsd el az uncsi karácsonyi zoknit: ajándékozz élményt! (x) »

Ennek a divatos mintának még Katalin sem tud ellenállni: nem csoda, hogy ilyen népszerű »

Nincs 1 óra, de durván felébreszti az anyagcserét: karcsúsító edzés nemcsak haladóknak »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha elsősorban a hasad, illetve a derekad környékén rakódnak rád a pluszkilók, bizonyára tisztában vagy vele, mennyire nehéz megszabadulni tőlük. Egy átgondolt és célirányos tervvel azonban végre sikerülhet.

Az első és legfontosabb, hogy felejtsd el a zsírosabb fogásokat, hanyagold a vörös húsok fogyasztását, valamint a csökkentsd az egyszerű szénhidrátok bevitelét. Emellett egyél több rostban, illetve káliumban gazdag táplálékot.

Ezeket edd a lapos hasért!

Szervezeted vízháztartását elsősorban a kálium és nátrium szabályozza. Utóbbiból jellemzően jóval több kerül a szervezetbe - köszönhetően a sóban gazdag táplálkozásnak, valamint a félkész élelmiszerek fogyasztásának. Ennek következtében a test vizet tart vissza, a folyadék pedig jellemzően a hasi tájékon, illetve a csípő környékén megreked a sejtek között, és úszógumit varázsol köréd.

Azért, hogy a hasad laposabb legyen, érdemes olyan növényi eredetű táplálékokat fogyasztanod, melyek nem csupán rostban, hanem káliumban is gazdagok. Ilyen például a narancs, a zeller, a dió, a lencse, a szója vagy a paradicsom.

Vízhajtó italok

A sikeres fogyás alapja a bőséges folyadékfogyasztás, hiszen ez szükséges ahhoz, hogy az emésztőrendszerbe került rostok gyorsan haladjanak, salaktalanítva ezzel a szervezetet. Fogyassz minél több szénsavmentes ásványvizet, csapvizet, és kipróbálhatsz néhány emésztésserkentő, illetve vízhajtó teát is.

A csalán, az aranyvessző és a lestyán remek vízhajtók, míg a gyömbér, a citromfű vagy a zöld tea segítenek az anyagcsere felpörgetésében és a szervezet salaktalanításában.

Gyakorlatok a lapos hasért

Ha gyors eredményre vágysz, nem csupán táplálkozással, hanem célzott, zsírégetést segítő gyakorlatokkal is érdemes formálnod az érintett területet. Úgy tartják, az úszógumi alatt mindenkinek kockás a hasa. A Czanik Balázs által bemutatott gyakorlatok segítenek abban, hogy végre a felszínen is láthatóak legyenek az izmok.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy pirítós teljes kiőrlésű kenyérből - vékonyan megvajazva -, sajttal, uborkával, egy csésze csalántea.
Tízórai: egy körte.
Ebéd: egy adag mediterrán lecsó - padlizsánnal és cukkinivel.
Uzsonna: pár szem korpás keksz.
Vacsora: egy adag gyümölcssaláta.

2. nap

Reggeli: rántotta két tojásból, egy paradicsom, egy csésze zöld tea.
Tízórai: egy alma.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal párolt zöldségkörettel.
Uzsonna: egy szál zeller paradicsomos mártogatóssal.
Vacsora: egy adag görög saláta.

Gyorsítsd az anyagcserét!

Kattints az alábbi videóra, ha kíváncsi vagy, milyen anyagcsere-gyorsító táplálékokat ajánl a dietetikus.

3. nap

Reggeli: egy adag zabkása, egy csésze citromfűtea.
Tízórai: egy narancs.
Ebéd: egy adag lencsefőzelék főtt tojással.
Uzsonna: egy kétszersült.
Vacsora: bazsalikomos paradicsomsaláta mozzarellával.

Ezt is szeretjük