Profi módszer hasi zsír ellen a személyi edzőtől
Kezdd el most!
Az edzés mellett elsősorban a csökkentett kalóriabevitelre kell odafigyelned.

Ez is érdekelhet

Hőségben is tökéletes választás az ország legjobb játszóparkja! (x)

Kszi, Simon – Mindenkinek jár egy első szerelem (x)

Daganatos betegek életét menti meg világszerte az őssejtterápia - Ezen betegségek gyógyításában lehet sikeres még (x)

Ezen a filmen sírt a cannes-i filmfesztivál közönsége - Egy fél mozijegy áráért megnézheted (x)

beauty and style

5 nyári cipőfazon, ami nem mutatja a lábkörmödet, mégis csinos »

Ez a színésznő a nagybetűs nő: a 41 éves Jessica Chastain fotóin ámulunk »

Izmos has és kerek popsi percek alatt: megosztja a módszer a netezőket »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Sokan a mai napig úgy gondolják, hogy a lapos has elérésének egyik legjobb módja, ha napi rendszerességgel végeznek felüléseket. A helyzet azonban ennél kicsit bonyolultabb.

Kremer Kaposi Péter személyi edzőt kérdeztük arról, hogyan szabadulhatsz meg a has-, illetve deréktájon növekedő plusz centiktől. Ha már ma elkezdesz odafigyelni a helyes étrendre és a mozgásra, pár hét alatt látható lesz az eredmény.

Nem létezik helyi zsírégetés

A test zsírraktára bizonyos szempontból úgy működik, mint egy víztározó. Csökkenhet vagy nőhet a tárolt mennyiség, de ahogy egy palack víz alsó sarkából sem tudod eltüntetni a folyadékot, úgy koncentrált helyi zsírégetés sem létezik.

A zsír nem onnan fog eltűnni, ahol mozog alatta az izom, tehát az orrvérzésig végzett hasizom-erősítéstől senkinek sem fog eltűnni az úszógumija. Egy másik szemléletes hasonlattal élve: olyan ez, mint az autó üzemanyagtankja. Ha megy a motor, akkor sem a motorháztető olvad el, hanem a tankból fogy a benzin. Tehát még egyszer: semmi köze a hasi zsír eltüntetésének a hasizomgyakorlatokhoz.

Profi módszer hasi zsír ellen

Csökkentett kalóriabevitel

A lapos has elérésnek kulcsa a megfelelően összeállított étrend, amely tartalmazza a szükséges tápanyagokat a számodra megfelelő arányban és mennyiségben. Így érhető el az a minőségi kalóriadeficit, aminek következtében tested az elraktározott zsírokat fogja felhasználni, hogy energiához jusson. Hogy pontosan mennyivel is kell kevesebb kalóriát bevinned a fogyás érdekében, azt kiszámolhatod korábbi cikkünk segítségével.

Kardió edzés a fogyásért

A másik fontos dolog, ami segít hasi hízás esetén, a mozgás. Nem mindegy azonban, hogy milyen gyakorlatokat és milyen mennyiségben végzel, hiszen más jellegű az edzés, ha hízni, erősödni vagy éppen zsírt leadni szeretnél. A fogyást kardió mozgással érheted el. Alábbi videónkra kattintva megtudhatod, pontosan mire is érdemes figyelned.

A törzs izmainak edzése

Mindazonáltal a törzs izmainak karbantartása borzasztóan fontos dolog. A gerinc egészségének megőrzése, a belső szervek védelme, a sérv kialakulási kockázatának csökkentése mind-mind olyan dolog, amit megfelelő hasizomedzéssel érhetsz el. Korábbi cikkünkre kattintva Kremer Kaposi Péter mutat néhány gyakorlatot, amely alkalmas erre a célra.

A mélyhasizmok edzése

A mélyhasizmok edzése egyébként kiemelt fontosságú, tehát nem szabad elhanyagolni. Erre jó például a hídtartás fitballal, illetve anélkül. Végezz naponta 30 hasprést, 30 lábemelést, majd a hídtartást időre, ameddig csak megy. Ezt a sorozatot ismételd háromszor-négyszer.

Ezt is szeretjük