Lapos has 5 nap alatt a speciális ananászdiétával
A klasszikus ananászdiéta megújult változata a friss, lédús ananász salaktalanító erejét ötvözi a zsírégető, illatos fűszerekével.

Ez is érdekelhet
    • 29
    • 30
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
beauty and style
Top olvasott cikkek

Ha csak néhány pluszkilótól vagy egy kisebb úszógumitól szeretnél megszabadulni, ideális választás egy gyors, emésztéspörgető, salaktalanító, vitamindús villámdiéta.

A hihetetlenül magas rosttartalmú ananász karcsúsító hatásáról biztosan hallottál már, de a közkedvelt gyümölcsös diéta most egy speciális változatával hódit - így nemcsak hatásosabb, de még finomabb is lett.

Zsírégetőkkel fűszerezve

Az új, speciális ananászdiéta az ananász salaktalanító, emésztésserkentő hatását kombinálja a legjobb zsírégető fűszerekével. A megújult diéta így nemcsak finomabb és izgalmasabb, de sokkal hatékonyabb is lett.

Néhány emésztésjavító fűszer, mint amilyen a fahéj, a curry, a chili, a szegfűszeg vagy a gyömbér, remekül passzol az ananász savanykás, savas ízéhez.

A fűszerektől az ételek aromája teltebb lesz, színük élénkebbé válik, így garantáltan összefut majd a nyál a szádban a diétás fogások láttán is.

Míg az alacsony kalóriatartalmú ananász ballasztanyagaival segít megtisztítani a bélcsatornákat és alaposan megdolgoztatja az emésztőszerveidet, addig a fűszerek vérbőséget okoznak a tápcsatornákban, elősegítik az emésztőenzimek termelődését, valamint a zsírszövetek lebontását.

A speciális ananászdiéta tehát nemcsak fogyókúrának, de méregtelenítésnek sem utolsó.

Ha a könnyű, zsír- és szénhidrátszegény étrendet ananásszal és fűszerekkel egészíted ki, öt nap alatt búcsút inthetsz a zsírpárnáknak.

Fontos!
A diétát legfeljebb öt napig tarthatod. Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy evőkanál gabonapehely, egy evőkanál zabpehely, 5 dkg ananász, egy csipet fahéj, egy kis poharas natúr joghurt.
Tízórai: egy mangó.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell egy bögre currys ananásszal.
Uzsonna: két répa.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy főtt tojás.

Inkább valami mást próbálnál ki? Böngészd a Diéta ABC-t, ahol biztosan találsz kedvedre való fogyókúrát!

Zsírégető fűszerek

Szeretnél többet megtudni arról, hogyan fogyhatsz illatos, intenzív ízű ételekkel? Nézd meg videónkat!

2. nap

Reggeli: egy közepes méretű, teljes kiőrlésű lisztből készült gyümölcsös muffin.
Tízórai: egy pohár ananászlé.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal egy bögre párolt spenóttal.
Uzsonna: 10 dkg ananász.
Vacsora: egy bögre édesítőszerrel készült tejberizs fahéjjal és ananásszal.

3. nap

Reggeli: egy evőkanál gabonapehely, egy evőkanál zabpehely, 5 dkg ananász, egy csipet fahéj, egy kis poharas natúr joghurt.
Tízórai: egy fél grépfrút.
Ebéd: 15 dkg grillezett pulykamell egy bögre ananászos barnarizzsel.
Uzsonna: egy magvas zsemle.
Vacsora: szegfűszeggel és fahéjjal ízesített gyümölcssaláta ananásszal.

4. nap

Reggeli: egy bögre zabkása 5 dkg ananásszal, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy kis poharas gyümölcsjoghurt.
Ebéd: 15 dg grillezett csirkemell 10 dkg grillezett, chilis ananásszal.
Uzsonna: két korpás keksz.
Vacsora: turmix egy banánból, 10 dkg ananászból és egy pohár eperléből.

Megjelent Mentes Anyu legújabb szakácskönyve!

Inzulinrezisztenseknek és mentesen táplálkozóknak főzni nagy kihívás, ebben nyújt segítséget Nemes Dóra, a Mentes Anyu megálmodója. Legújabb szakácskönyvében minden étkezésre és alkalomra található szuper könnyű, mentes fogás. A receptek nemcsak kipróbáltak, de minden étel tápértéke (kalória, szénhidrát, zsír, fehérje) pontosan, adagokra ki van számolva.


Kizárólag online elérhető, a FeminaShopban! 

Promóció

5. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű rozskenyér, egy szelet sovány felvágott, egy paprika.
Tízórai: egy zellerszár paradicsomos mártogatóssal.
Ebéd: egy bögre görög gyümölcsleves.
Uzsonna: egy magvas zsemle.
Vacsora: 15 dkg túró édesítőszerrel és gyömbérrel ízesítve, 10 dkg ananásszal elkeverve.

Ezt is szeretjük