Ezt tedd a lapos hasért! 2 pofonegyszerű dolog, ami végleg leszámol a zsírpárnákkal
Egyél kevesebb sót és több rostot. Búcsúzz el a pocaktól!

menopot
Ez is érdekelhet

Téged is vár a Lasselsberger-Knauf virtuális családi háza! (x)

Téli álomesküvő a Rosinante Fogadóban*** (x)

Vásárolj a neten is kényelmesen! (x)

Legyen mindannyiunk szívügye a fejlődés! (x)

Idén cseréld a télikabátot fürdőrucira – Ezért érdemes Thaiföldre utaznod! (x)

beauty and style

5 egyszerű arcizomtorna, amitől sima és feszes lesz a bőr »

Csodaszép ékszertartó saját kezűleg: mindenki azt hiszi majd, hogy boltban vetted »

Photoshop nélkül a 47 éves modell: nem szabályos szépség, mégis imádja a kamera »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A has környékén felszaporodó pluszkilók sokak számára jelentenek megoldhatatlannak tűnő problémát. Ám valójában nem akkora ördöngösség megszabadulni tőlük, mint hiszed.

Ha tudod, hogyan fogj hozzá, akár egy-két héten belül centikben mérhető lesz a különbség.

Nem a mozgás, az étrend segít!

A hasizomról tudnod kell, hogy ez az egyetlen izomcsoport a testen belül, amely nem tapad csonthoz vagy porchoz, csupán a körülötte lévő izomzaton talál tapadást. Ha a lapos hasat elsősorban edzéssel szeretnéd elérni, csalódni fogsz: a hasizomgyakorlatok hatására a hasfal vastagszik, miközben a hasizom felett kialakult zsírréteg nem - vagy csak kismértékben - csökken.

Rostban gazdag ételek előnyben

Ha tehát lapos hasra vágysz, elsősorban diétára van szükséged, és csak másodsorban kardióra. Fontos, hogy az étrended alapját rostdús, növényi eredetű táplálékok adják. Szorítsd háttérbe a húsok, valamint az alkohol, a zsírok és a cukrok fogyasztását. Végül pedig ne feledkezz meg a napi legalább két liter szénsavmentes ásványvíz elfogyasztásáról. E nélkül ugyanis az emésztőrendszerbe került élelmi rostok nem tudnak kellő gyorsasággal haladni az emésztőrendszerben, így a salaktalanítás és a fogyás lelassul.

Légy óvatos a sóval!

Talán neked is szokásoddá vált, hogy kóstolás nélkül megsózod az ételt. Ez a magatartás azonban cseppet sem szerencsés, ha éppen fogyókúrázol, illetve fontos számodra az egészséged. Az Egészségügyi Világszervezet ajánlása szerint a napi maximális sóbevitelnek nem szabad meghaladnia az öt grammot.

Nem elég azonban, ha az általad készített ételekbe teszel kevesebb sót, mivel szakértők szerint az európai lakosság sóbevitelének 70-75%-a feldolgozott élelmiszerek fogyasztásából adódik. Tehát érdemes csökkentened ezek bevitelét is.

Így okoz hasi hízást a só

A só, vagyis nátrium-klorid 40% nátriumból és 60% klórból tevődik össze. A nátrium a klórral és a káliummal együtt a szervezet vízháztartását szabályozza. Míg a kálium vízhajtó hatású, addig a nátrium visszatartja a vizet. Ha túl sok nátrium jut a szervezetbe, az megnehezíti a vesék munkáját, tested nem tudja felhasználni a méregtelenítő folyamatokhoz szükséges folyadékot. A fel nem használt víz megreked a sejtek között, és a has, valamint a csípő tájékán mutatkozik meg - pluszkilók formájában.

OLVASD EL EZT IS!

farmer kez
  • fogyasztó praktikák
  • diéta a lapos hasért

Így lesz lapos a hasad 1 hét alatt

Ezt is szeretjük