3 laktató leves, ami kitisztítja a bélrendszert! Fogyj úgy, hogy nem éhezel
Receptekkel
Nagy tányér meleg levesek, amik olvasztják a kilókat!

Dia

	Vöröslencseleves	A vöröslencse igen gazdag fehérjében, ami egy fogyáshoz elengedhetetlen tápanyag. Emellett rostban is, ezzel támogatva az egészséges és gyors emésztést, és található benne fogyást fokozó C-vitamin is.	Így készítsd el: egy kis bögre - 1,5-2 deciliter - vöröslencsét moss meg, majd csöpögtess le. Fonnyassz meg karikára vágott póréhagymát egy közepes fazékban, kevés olívaolajon, majd dobj rá négy közepes gerezd tisztított fokhagymát. Ezt követően fűszerezd Cayenne-borssal és kurkumával. Add hozzá a lencsét, és öntsd fel vízzel. 5-8 centiméterre lepje el a zöldségeket. Ekkor tehetsz még bele fekete borsot, kevés paprikaport is. Nagyjából 20-25 percet főzd, fedő alatt. Sót csak akkor adj hozzá, amikor a tűzről leveszed, így kellemesen lágy lesz az állaga. Botmixerrel lazán turmixold, nem kell az egészet pépesíteni. Löttyintsd le egy fél citrom levével tálalás előtt.

Vöröslencseleves

A vöröslencse igen gazdag fehérjében, ami egy fogyáshoz elengedhetetlen tápanyag. Emellett rostban is, ezzel támogatva az egészséges és gyors emésztést, és található benne fogyást fokozó C-vitamin is.

Így készítsd el: egy kis bögre - 1,5-2 deciliter - vöröslencsét moss meg, majd csöpögtess le. Fonnyassz meg karikára vágott póréhagymát egy közepes fazékban, kevés olívaolajon, majd dobj rá négy közepes gerezd tisztított fokhagymát. Ezt követően fűszerezd Cayenne-borssal és kurkumával. Add hozzá a lencsét, és öntsd fel vízzel. 5-8 centiméterre lepje el a zöldségeket. Ekkor tehetsz még bele fekete borsot, kevés paprikaport is. Nagyjából 20-25 percet főzd, fedő alatt. Sót csak akkor adj hozzá, amikor a tűzről leveszed, így kellemesen lágy lesz az állaga. Botmixerrel lazán turmixold, nem kell az egészet pépesíteni. Löttyintsd le egy fél citrom levével tálalás előtt.

Dia

	Méregtelenítő, zsírégető zöldségleves	A leves fő alkotói: póréhagyma, sárgarépa, zeller, burgonya. A póré emésztéssegítő, a méregtelenítésért felelős szervek működését támogatja. A sárgarépa erősebbé teszi az immunrendszert magas vitamin- és ásványianyag-tartalmával, míg a zeller gazdag rostokban, és enyhe vízhajtó hatása is ismert. A krumpli könnyebbé teszi az emésztést.	Így készítsd: fonnyassz póréhagymát egy fazékban kevés olívaolajon, majd dobáld rá a sárgarépát és a zellert. Kicsit pirítsd őket, majd öntsd fel zöldségalaplével. Ez lehet fűszerezett forró víz is: sóval, petrezselyemmel, zellerlevéllel, kurkumával, fekete borssal. Hogy igazán összeérjenek az ízek, sokáig főzd, lassú tűzön. Mikor már puhulnak a zöldségek, add hozzá a felkockázott krumplit. Továbbra is főzd lassú tűzön, míg egészen puhák nem lesznek a zöldségek. Dúsíthatod céklával is, melynek jótékony hatásairól itt olvashatsz. Ha leturmixolod, remek krémleves készülhet belőle.

Méregtelenítő, zsírégető zöldségleves

A leves fő alkotói: póréhagyma, sárgarépa, zeller, burgonya. A póré emésztéssegítő, a méregtelenítésért felelős szervek működését támogatja. A sárgarépa erősebbé teszi az immunrendszert magas vitamin- és ásványianyag-tartalmával, míg a zeller gazdag rostokban, és enyhe vízhajtó hatása is ismert. A krumpli könnyebbé teszi az emésztést.

Így készítsd: fonnyassz póréhagymát egy fazékban kevés olívaolajon, majd dobáld rá a sárgarépát és a zellert. Kicsit pirítsd őket, majd öntsd fel zöldségalaplével. Ez lehet fűszerezett forró víz is: sóval, petrezselyemmel, zellerlevéllel, kurkumával, fekete borssal. Hogy igazán összeérjenek az ízek, sokáig főzd, lassú tűzön. Mikor már puhulnak a zöldségek, add hozzá a felkockázott krumplit. Továbbra is főzd lassú tűzön, míg egészen puhák nem lesznek a zöldségek. Dúsíthatod céklával is, melynek jótékony hatásairól itt olvashatsz. Ha leturmixolod, remek krémleves készülhet belőle.

Dia

	Emésztésserkentő rizsleves gazdagon	A rizs csodás, emésztésjavító és fogyasztó hatásaival már foglalkoztunk egy korábbi cikkünkben. Ehhez a leveshez barna rizst használj, melyet főzz elő nagyjából 20 percig. Készíts egy alap zöldséglevest - sok zellerrel és sárgarépával - azzal a különbséggel, hogy kerüljön bele paradicsom, reszelt gyömbér és egy kevés citromlé is. Ehhez keverd hozzá a rizst, és főzd össze őket, míg minden puha nem lesz, lassú tűzön. Fűszerezd többféle borssal, curryporral, por állagú gyömbér is kerülhet bele, és pluszban reszelj még hozzá fokhagymát. A fokhagyma kiválóan méregtelenít, koleszterinszint-csökkentő, a citrom pedig segíti a zsírégetést, akárcsak a paradicsom: oxálsavtartalma felgyorsítja a fogyást.

Emésztésserkentő rizsleves gazdagon

A rizs csodás, emésztésjavító és fogyasztó hatásaival már foglalkoztunk egy korábbi cikkünkben. Ehhez a leveshez barna rizst használj, melyet főzz elő nagyjából 20 percig. Készíts egy alap zöldséglevest - sok zellerrel és sárgarépával - azzal a különbséggel, hogy kerüljön bele paradicsom, reszelt gyömbér és egy kevés citromlé is. Ehhez keverd hozzá a rizst, és főzd össze őket, míg minden puha nem lesz, lassú tűzön. Fűszerezd többféle borssal, curryporral, por állagú gyömbér is kerülhet bele, és pluszban reszelj még hozzá fokhagymát. A fokhagyma kiválóan méregtelenít, koleszterinszint-csökkentő, a citrom pedig segíti a zsírégetést, akárcsak a paradicsom: oxálsavtartalma felgyorsítja a fogyást.

Ezt is szeretjük
Fotó: