Nincsenek tiltott ételek, mégis 10 kilót fogyhatsz így év végéig
Krieger-étrend
Egészséges és folyamatos fogyást kínál a következő étrend.

Ez is érdekelhet

Beszállás! Nemsokára indul a Mikulás Expressz, siess, mert lemaradsz! (x)

Családi wellness-pihenés Sümegen: ha egy kicsit másra, többre vágysz (x)

Elkezdődött a 27. CAFe Budapest Kortárs Művészeti Fesztivál (x)

A tökéletes gyerekszoba titkai - Így még a tanulás is jobban megy majd! (x)

Őszi stílustippek személyre szabva - Hogy idén ősszel Te diktáld a trendet! (x)

beauty and style

Gyors házi pakolás, pattanásos bőrre: lehet, hogy minden összetevője a konyhádban van »

Eddig te is rosszul használtad a hajsütőt? Így kellene a tökéletes frizuráért »

Elképesztően nőies a pulóver, ha így viseled: divatos darabok szoknyával »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha nem szeretnél a fogyás érdekében egy az egyben elhagyni bizonyos ételeket, és fontos számodra, hogy egészséges legyen a súlyvesztés, a Krieger-diétát ajánljuk figyelmedbe.

Az étrendedet kidolgozó Ellie Krieger dietetikus - több szakácskönyv írója - a megszokottól eltérő megközelítése nyomán a Krieger-diéta ízletes és egészséges receptekből áll.

Krieger-diéta

Ételek három kategóriában

A diéta az élelmiszereket három kategóriába sorolja: hébe-hóba, gyakrabban, illetve mindennap fogyasztható. Vagyis az étrend nem zárja ki teljesen a cukros, kalóriában gazdag, fehér lisztből készült ételeket, mindössze a ritkán - legfeljebb hetente egy alkalommal - fogyasztható kategóriába sorolja őket. A vörös húsok, a bor és a tésztafélék a második, gyakrabban fogyasztható ételek közé tartoznak - ezeket hetente kétszer eheted.

A mindennap fogyasztható kategória ételei a teljes kiőrlésű gabonák, zöldségek, gyümölcsök, élőflórás tejtermékek, illetve az egészséges olajok - például olívaolaj. A Krieger-diéta segítségével fájdalommentesen adhatsz le heti egy 1 felesleget, így 8-10 kilóval könnyebben kezdheted majd a következő évet.

Kardió és erősítő edzések

A mozgás is a diéta szerves részét képezi. Ellie Krieger azt javasolja, hogy mind kardió, mind erősítő edzéseket végezz, így tudod majd legkönnyebben ellenőrzés alatt tartani a súlyodat. A heti legalább négy alkalom futásnak, úszásnak, biciklizésnek és súlyzós edzésnek köszönhetően javulni fog az állóképességed, az egészségi állapotod, és több energiád lesz.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy tányér zabkása egy marék bogyós gyümölccsel és fahéjjal,
mandulával, lenmaggal.
Tízórai: egy pohár natúr joghurt almával.
Ebéd: 15 dkg grillezett szárnyas hús, párolt zöldség.
Uzsonna: egy körte, egy szelet puffasztott búza.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű kenyérből készült pirítós, zsírszegény sajt, hónapos retek.

2. nap

Reggeli: tejes gyümölcsturmix - tetszőleges gyümölcsből.
Tízórai: egy-két cukormentes, Graham-lisztből készült muffin.
Ebéd: 15 dkg grillezett tengeri hal mozzarellás paradicsomsalátával.
Uzsonna: egy alma, pár szem zabpelyhes keksz.
Vacsora: egy adag görögsaláta.

3. nap

Reggeli: két lágy tojás, egy paradicsom, egy teljes kiőrlésű pirítós.
Tízórai: egy élőflórás natúr joghurt, egy körte.
Ebéd: egy tányér spenót - önmagával sűrítve - főtt tojással.
Uzsonna: egy marék sült gesztenye.
Vacsora: egy kis adag teljes kiőrlésű spagetti bolognai szósszal, egy pohár vörös bor.

Ezt is szeretjük