Lerobbantja a kötényhasat ez a 8 zsírégető gyakorlat: napi 15 perc már sokat számít
A hasi zsírpárnáktól nem könnyű megszabadulni, szerencsére akadnak olyan gyakorlatok, amik kifejezetten a hasizmokat dolgoztatják meg.

GettyImages-1316542019
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

A lógó kötényhas sokak számára nagyon zavaró lehet, nem csak esztétikailag, hanem kényelem szempontjából is. Nehéz összegombolni azokat a nadrágokat, amik korábban gond nélkül feljöttek, vagy az addig tökéletesen passzoló póló alól egyszer csak elkezd kikandikálni a pocak.

A hasi elhízás az egyik legmakacsabb fajta, hiszen a mindennapokban viszonylag ritkán dolgoztatjuk meg őket. Önmagában nem is elegendő pusztán rendszeres mozgást beiktatni, érdemes életmódot váltani a hosszú távú eredményért, erre tökéletes alapot nyújthat a mediterrán diéta, mely rostokkal, fehérjékkel, esszenciális zsírsavakkal és lassú felszívódású szénhidrátokkal látja el a szervezetet.

Kötényhas elleni torna

A hastájéki izmok különböző csoportokból állnak, megkülönböztetjük a külső-belső ferde, az egyenes és a haránt hasizmokat, az összes fajta átmozgatására érdemes figyelmet fordítani. Ahhoz, hogy a hasi zsírégetés beinduljon, elengedhetetlen a kiegyensúlyozott táplálkozás is, és a megfelelő kalóriabevitel, ebben segíthet az 1200 kalóriás étrend indulás gyanánt. Emellett teszi a mozgás tónusosabbá, feszesebbé az alakot. Elegendő lehet napi 15 perc intenzív edzés ahhoz, hogy pár hét alatt látható eredménye legyen - a gyakorlatsor elvégzése után tarts fél perc pihenőt, majd ismételd meg, előtte ne feledkezz el a bemelegítésről, és utána a nyújtásról.

(Képek forrása: Getty Images Hungary)

Ezt is szeretjük