Erősen formálják a combot, feszesítik a popsit - 8 hatékony gyakorlat körte alakra
Így tedd feszesebbé, tónusosabbá a nehezen formálható testrészeket.

GettyImages-482774296
Ez is érdekelhet

Most bárki segíthet a rászorulóknak - Augusztus végéig tart az élelmiszer-gyűjtő akció (x)

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra! (x)

Szakértelem és újító szemlélet az Ilcsinél (x)

beauty and style

Méregtelenítő, bőrkiegyensúlyozó maszk algával: vitamin és antioxidánsbomba a bőrnek »

Csodás sminkeket készít magának az 50 éves nő: semmit nem visz túlzásba, de jó ránézni, úgy ragyog »

Ettől a nőies farmertól még nem kell elbúcsúzni: ősszel is szuperdivatos lesz »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A körte alakú hölgyekre jellemző, hogy a felesleg főként a combon és a fenéktájékon rakódik le, emellett karcsú felsőtesttel, kisebb cicikkel rendelkeznek.

A legtöbb nő ebbe a típusba tartozik, a férfiak is nehezen állnak ellen a kerekebb formáknak és szépen ívelő csípőnek, ugyanakkor sokaknak okoz gondot, hogyan tehetnék feszesebbé a legnehezebben formálható testrészeket.

Gyakorlatok körte alakra

A körte alkatúaknak ahhoz, hogy tónusosabb alakot kapjanak, a kiegyensúlyozott diéta mellett a felsőtest megerősítése és az alsótest feszesebbé tétele javasolt, így kiegyensúlyozhatod a csípőd, és tökéletes homokóra alakod lehet.

Az étkezésben felejtsd el a finomított szénhidrátokat, helyettük fogyassz teljes kiőrlésű pékárukat, tésztaféléket, rostban gazdag zöldségeket, gyümölcsöket, sok fehérjét, és igyál napi két liter tiszta vizet. Került a magas zsírtartalmú ételeket, valamint az edzés után iktass be fehérjében gazdag táplálékot, hiszen ezek elengedhetetlenek az izomtömeg-növeléshez.

A sérülések elkerülése érdekében kezdd, illetve zárd a gyakorlatsort óvatos bemelegítéssel, ugyanis ezzel készíted fel a szervezetedet és az izmaidat a megerőltetésre. Az alábbi, nyolc gyakorlatból álló edzést bárhol elvégezheted, csinálj három sorozatot belőlük. 

Borító-és ajánlóképek: Getty Images Hungary

Ezt is szeretjük